Әдістемелік жұмыстар » КГУ ОШ №168 Управления Образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№168 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ
05
январь
2024
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН
2023 - 2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ 2023 - 2024 оқу жылының 3-тоқсанының соңында мектепте 1061 оқушы оқиды. Жиынтық сыныптар саны – 43, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады. 202 3- 2024 оқу жылының 3-ші тоқсанында – 23 оқушы кетті, – 11 оқушы келді. 1–4 сынып –  409  оқушы; 5–9 сынып –  519  оқушы; 10–11 сынып   133  оқушы; үйде оқитын оқушы саны  -2 ; ЕБҚ бар оқушы саны -10 .  (2 оқушы алынды. 11 сыныптағы оқушының ПМПК қорытындысы
2023-2024 оқу жылы бойынша Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназияның тәрбие жұмысының I жартыжылдық есебі.
04
январь
2024
2023-2024 оқу жылы бойынша Қасыл Қатықбаева атындағы №168
Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназияның тәрбие жұмысының I жартыжылдық бойынша  есебі. 2023-2024 оқу жылы Тәрбие жұмысының мақсаты:     Ұлттық сана - сезімді, мәдениетті, парасатты, ар - ожданы мол, еңбекқор бойына игі қасиеттер қалыптастыратын азаматтар тәрбиелеу;   Тәрбие жұмысының міндеттері:  - денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие жүйесін құру және дамыту;                                                      
2023-2024 оқу жылының II-тоқсандық  оқу үлгерімі мен білім сапасының қорытындысы
04
январь
2024
2023-2024 оқу жылының II-тоқсандық оқу үлгерімі мен білім сапасының
202 3 -2024 оқу жылының I I -тоқсандық  оқу үлгерімі мен білім сапасының қорытындысы  № Сынып Оқушы саны Үздіктер Екпінділер Бір «4» бар Үлгеруші  Бір «3» бар Үлгермейтін  Сапа %  Оқу үлгерімі %  1 2 «А» 23 9 8 0 6 0 0 74 100 2 2 «Ә» 26 6 11 Шадман А. (дүниетану) 9 Асқар А. (математика) 0 65 100 3 2 «Б» 21 10 3 0 8 Асқар А. (әдебиеттік оқу) 0 62 100 4 2 «В» 22 6 8 Ержан Ж. (математика) 3 Қайырбек А. (қазақ тілі)  Нұрәділ А. (әдебиеттік оқу)  Сарманбетов А. (әдебиеттік оқу) 0 64 100 5 2 «Г» 19 4
ҚАСЫЛ ҚАТЫҚБАЕВА АТЫНДАҒЫ №168 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ 2-ТОҚСАН БОЙЫНША (І  ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ)  ОҚУ ҮЛГЕРІМІ ТУРАЛЫ ТАЛДАУ ЕСЕБІ
04
январь
2024
ҚАСЫЛ ҚАТЫҚБАЕВА АТЫНДАҒЫ №168 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ 2-ТОҚСАН БОЙЫНША
Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясының 2-тоқсан бойынша (І  ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ)  оқу үлгерімі туралы талдау есебі Мақсаты : Мұғалімнің педагогикалық қызметі арқылы мемлекеттік білім беру стандарттарын сапалы іске асыру.  Мектеп жұмысының негізгі бағыттары   1. Білім беру қатынастарына қатысушылардың құзыреттілігін тиімді қалыптастыру және көрсету үшін білім беру ортасын ұйымдастыру.  2. Мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес білім беру сапасының менеджменті жүйесін әзірлеу. 
2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау
02
июнь
2023
2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау
2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау 2022/2023 оқу жылының соңында мектепті 1039 оқушы аяқтады. Жиынтықтар сыныптарының саны – 41, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады. 2022/2023 оқу жылының басында 1058 оқушы болған, оның 58 оқушы келіп, 77 оқушы кетті. Жылдың соңында – 1039 оқушы болды. Мектепалды даярлық тобын 44 оқушы аяқтады. 2022-2023оқу жылындағы оқушылар қозғалысы Оқу жылының басындағы  оқушы саны Шыққан оқушы саны          Келген оқушы саны Оқу
ШЕБЕРЛІК САҒАТЫ
29
январь
2022
ШЕБЕРЛІК САҒАТЫ
🔻Бүгін гимназиямыздың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі БАКЕНОВА Гүлмира Рақымбайқызы Алматы қаласы мұғалімдері арасында шеберлік сағатын өткізді✔📖Шеберлік сағаты "Оқушыларды сыни мақала жазуға үйретудің жолдары" тақырыбында онлайн форматта өткізілді.💻🔰Негізгі мақсаты: Сыни мақала жазудың тиімді жолдарын практикада көрсету арқылы ұстаздардың оқу және жазу сауаттылықтарын арттыруға ықпал ету, әдістемелік қолдау көрсету; Сонымен қатар бұл тақырып не үшін маңызды? Әдеби сын не үшін қажет?