2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау
2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау
2022/2023 оқу жылының соңында мектепті 1039 оқушы аяқтады. Жиынтықтар сыныптарының саны – 41, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады.
2022/2023 оқу жылының басында 1058 оқушы болған, оның 58 оқушы келіп, 77 оқушы кетті. Жылдың соңында – 1039 оқушы болды. Мектепалды даярлық тобын 44 оқушы аяқтады.
2022-2023оқу жылындағы оқушылар қозғалысы
Оқу жылының басындағы оқушы саны | Шыққан оқушы саны
| Келген оқушы саны | Оқу жылының соңында соңындағы оқушы саны | Динамика |
1058 | 58 | 77 | 1039 | -19 |
2022/2023 оқу жылының білім алушылардың келуі мен кетуін салыстырмалы талдау
Тоқсан | Тоқсан басындағы оқушы саны | Шыққан оқушы саны
| Келген оқушы саны | Тоқсан соңындағы оқушы саны | Динамика |
1-тоқсан | 1058 | 17 | 15 | 1056 | -2 |
2-тоқсан | 1056 | 24 | 24 | 1056 | 0 |
3-тоқсан | 1056 | 28 | 13 | 1043 | -13 |
4-тоқсан | 1043 | 8 | 4 | 1039 | -4 |
Қорытынды Мектептің көлемі 600 оқушыға арналғандықтан, 439 бала артық оқиды. Келесі оқу жылында оқушыны азайту керек.
2022/2023 оқу жылының сыныптар бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындылары
№ | Сынып | Оқушы саны | Үздіктер | Екпінділер | Үлгермеушілер | Сапа % | Үлгерім % |
1 | 1 «А» | 26 | - | - | - | - | - |
2 | 1 «Ә» | 27 | - | - | - | - | - |
3 | 1 «Б» | 20 | - | - | - | - | - |
4 | 1 «В» | 24 | - | - | - | - | - |
5 | 1 «Г» | 20 | - | - | - | - | - |
Барлығы | 117 | - | - | - | - | - | |
6 | 2 «А» | 28 | 10 | 10 | 0 | 71% | 100% |
7 | 2 «Ә» | 29 | 9 | 12 | 0 | 72% | 100% |
8 | 2 «Б» | 31 | 12 | 12 | 0 | 77% | 100% |
9 | 2 «В» | 26 | 7 | 11 | 0 | 69% | 100% |
Барлығы | 114 | 38 | 45 | 0 | 73% | 100% | |
10 | 3 «А» | 22 | 8 | 9 | 0 | 77% | 100% |
11 | 3 «Ә» | 21 | 9 | 4 | 0 | 62% | 100% |
12 | 3 «Б» | 25 | 8 | 9 | 0 | 68% | 100% |
13 | 3 «В» | 18 | 5 | 8 | 0 | 72% | 100% |
Барлығы | 86 | 30 | 30 | 0 | 70% | 100% | |
14 | 4 «А» | 25 | 8 | 9 | 0 | 68% | 100% |
15 | 4 «Ә» | 24 | 5 | 12 | 0 | 71% | 100% |
16 | 4 «Б» | 20 | 5 | 7 | 0 | 60% | 100% |
17 | 4 «В» | 25 | 5 | 12 | 0 | 68% | 64,27% |
Барлығы | 94 | 23 | 40 | 0 | 67% | 100% | |
Бастауыш бойынша | 294 | 91 | 115 | 0 | 70% | 100% | |
18 | 5 «А» | 30 | 11 | 16 | 0 | 90% | 100% |
19 | 5 «Ә» | 29 | 4 | 17 | 0 | 72% | 100% |
20 | 5 «Б» | 22 | 0 | 15 | 0 | 68% | 100% |
21 | 5 «В» | 24 | 3 | 7 | 0 | 42% | 100% |
Барлығы | 105 | 18 | 55 | 0 | 70% | 100% | |
22 | 6 «А» | 26 | 12 | 13 | 0 | 96% | 100% |
23 | 6 «Ә» | 25 | 3 | 15 | 0 | 72% | 100% |
24 | 6 «Б» | 23 | 3 | 7 | 0 | 43% | 100% |
25 | 6 «В» | 23 | 4 | 6 | 0 | 43% | 100% |
Барлығы | 97 | 22 | 41 | 0 | 65% | 100% | |
26 | 7 «А» | 28 | 7 | 9 | 0 | 57% | 100% |
27 | 7 «Ә» | 28 | 1 | 13 | 0 | 50% | 100% |
27 | 7 «Б» | 29 | 4 | 8 | 0 | 41% | 100% |
29 | 7 «В» | 29 | 5 | 11 | 0 | 55% | 100% |
Барлығы | 114 | 17 | 41 | 0 | 51% | 100% | |
30 | 8 «А» | 29 | 6 | 10 | 0 | 55% | 100% |
31 | 8 «Ә» | 28 | 3 | 10 | 0 | 46% | 100% |
32 | 8 «Б» | 27 | 6 | 3 | 0 | 33% | 100% |
33 | 8 «В» | 27 | 5 | 12 | 0 | 63% | 100% |
Барлығы | 111 | 20 | 35 | 0 | 50% | 100% | |
34 | 9 «А» | 27 | 4 | 10 | 0 | 52% | 100% |
35 | 9 «Ә» | 28 | 4 | 8 | 0 | 43% | 100% |
36 | 9 «Б» | 29 | 7 | 9 | 0 | 55% | 100% |
Барлығы | 84 | 15 | 27 | 0 | 50% | 100% | |
5-9 сыныптар бойынша | 511 | 92 | 199 | 0 | 57% | 100% | |
37 | 10 «А» | 32 | 6 | 12 | 0 | 56% | 100% |
38 | 10 «Ә» | 23 | 6 | 9 | 0 | 65% | 100% |
39 | 10 «Б» | 27 | 3 | 12 | 0 | 56% | 100% |
Барлығы | 82 | 15 | 33 | 0 | 59% | 100% | |
40 | 11 «А» | 15 | 6 | 4 | 0 | 67% | 100% |
41 | 11 «Ә» | 20 | 7 | 8 | 0 | 75% | 100% |
Барлығы | 35 | 13 | 12 | 0 | 71% | 100% | |
10-11 сыныптар | 117 | 28 | 45 | 0 | 62% | 100% | |
Мектеп бойынша | 922 | 211 | 359 | 0 | 62% | 100% |
Ескерту: Жылдың қорытындысы бойынша 360 оқушы – «3»-ке шықты 39%-ды құрап отыр.
2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқу сатылары бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы (бірінші сынып оқушыларын есептемегенде)
№ | Сынып | Оқушы саны | Үздіктер | Екпінділер | Үлгермеушілер | Сапа % | Үлгерім % |
1 | 2–4 | 294 | 91 | 115 | 0 | 70% | 100% |
2 | 5–9 | 511 | 92 | 199 | 0 | 57% | 100% |
3 | 10–11 | 117 | 28 | 45 | 0 | 62% | 100% |
Қоры-тынды | 2–11 | 922 | 211 | 359 | 0 | 62% | 100% |
Қорытынды: 1-тоқсанда мектептің 50 % оқушысы «3»-ке оқыған болса, жылдың соңында 39% оқушы «3»-ке шығып тұр. 5-9 сынып оқушыларына сабақ беретін мұғалімдер келесі оқу жылында білім сапасына көңіл бөлу керек.
Үлгерім нәтижелері және тоқсан бойынша білім сапасы
Тоқсан | Оқушы саны | Үздіктер | Екпінділер | Үлгермеушілер | Сапа % | Үлгерім % |
1-тоқсан | 932 | 132 | 286 | 11 | 45% | 99% |
2-тоқсан | 934 | 139 | 289 | 18 | 46% | 97% |
3-тоқсан | 926 | 211 | 370 | 0 | 63% | 100% |
4-тоқсан | 922 | 209 | 362 | 0 | 62% | 100% |
жылдық | 922 | 211 | 359 | 0 | 62% | 100%% |
Қорытынды: Келесі оқу жылында білім сапасының түсіп кетпеуіне пән мұғалімдері мән берсін.
Тоқсан бойынша үлгерім мен білім сапасының динамикасы
Тоқсан | Үлгерім % | Динамика | Сапа % | Динамика |
1-тоқсан | 99% | -1 | 45% | |
2-тоқсан | 97% | -3 | 46% | +1% |
3-тоқсан | 100% | 0 | 63% | +17% |
4-тоқсан | 100% | 0 | 62% | -1% |
жылдық | 100% | 0 | 62% |
3 жылдың қорытындысы бойынша сапаны талдау
2020/2021 оқу жылы | 2021/2022 оқу жылы | 2022/2023 оқу жылы | Динамика | |
2–4 сынып | ||||
Оқушылар саны | 257 | 279 | 294 | |
Үздіктер саны | 80 | 76 | 91 | |
Екпінділер саны | 96 | 111 | 115 | |
Білім сапасы % | 68% | 67% | 70% | +3% |
5–9 сынып | ||||
Оқушылар саны | 380 | 456 | 511 | |
Үздіктер саны | 51 | 78 | 92 | |
Екпінділер саны | 135 | 145 | 199 | |
Білім сапасы % | 49% | 49% | 57% | +8% |
10–11 сынып | ||||
Оқушылар саны | 78 | 83 | 117 | |
Үздіктер саны | 12 | 21 | 28 | |
Екпінділер саны | 34 | 38 | 45 | |
Білім сапасы % | 59% | 71% | 62% | -9% |
2–11 сынып | ||||
Оқушылар саны | 715+83 | 818+114 | 922+117 | |
Үздіктер саны | 80 | 96 | 211 | |
Екпінділер саны | 96 | 111 | 359 | |
Білім сапасы % | 68% | 67% | 62% | -5% |
Мектепке жаңадан оқушы келгенде оның білім сапасына мән беру керек.
Кезең бойынша үш жылдағы сапа мен үлгерім динамикасы
Оқыту кезеңдері | 2020/2021 оқу жылы | 2021/2022 оқу жылы | 2022/2023 оқу жылы | Динамика | |||
сапа % | үлгерім % | сапа % | үлгерім % | сапа % | үлгерім % | ||
2–4 сынып | 68% | 100% | 67% | 98% | 70% | 100% | -18% |
5–9 сынып | 49% | 100% | 49% | 100% | 57% | 100% | +8% |
10–11 сынып | 59% | 100% | 71% | 100% | 62% | 100% | -9% |
2–11 сынып | 68% | 100% | 67% | 100% | 62% | 100% | -5% |
Қорытынды; Алдыңғы оқу жылымен салыстырғанда бастауыш сынып 3%-ға көбейсе, 5-9 сыныптардың білім сапасы – 8%-ға жоғарылаған, 10-11 сыныптарда керісінше білім сапасы төмен көрсеткіш көрсетіп тұр. Бұл дегеніміз мектепте 10-11 сыныптарда білім сапасына көңіл бөлу керек. Білім сапасын жоғарылату үшін пән мұғалімдері жұмыс жасау керек. Сапалы сабақ, озық тәжірибемен болашаққа керек, жеке тұлға ретінде қалыптасуына қажетті білім беру керек.
«Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназия» КММ
2022-2023 оқу жылы
жылдық
Қазақ тілі
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 20 | 10 | 0 | 0 | 100 | 100 |
5 «Б» | 22 | 2 | 20 | 0 | 0 | 100 | 100 |
5 «В» | 24 | 4 | 8 | 12 | 0 | 50 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 8 | 20 | 2 | 0 | 93 | 100 |
Барлығы | 106 | 87 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 13 | 12 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Б» | 23 | 8 | 6 | 9 | 0 | 61 | 100 |
6 «В» | 24 | 7 | 6 | 11 | 0 | 54 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 10 | 14 | 1 | 0 | 96 | 100 |
Барлығы | 98 | 78 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 8 | 12 | 7 | 0 | 71 | 100 |
7 «Б» | 29 | 6 | 10 | 13 | 0 | 55 | 100 |
7 «В» | 29 | 6 | 15 | 8 | 0 | 72 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 5 | 19 | 4 | 0 | 86 | 100 |
Барлығы | 114 | 71 | 100 | ||||
8 «А» | 30 | 11 | 14 | 5 | 0 | 83 | 100 |
8 «Б» | 27 | 7 | 10 | 10 | 0 | 63 | 100 |
8 «В» | 27 | 9 | 15 | 3 | 0 | 89 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 7 | 14 | 7 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 112 | 66 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 5 | 13 | 9 | 0 | 67 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 13 | 9 | 0 | 69 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 5 | 8 | 15 | 0 | 46 | 100 |
Барлығы | 84 | 60 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 10 | 13 | 9 | 0 | 72 | 100 |
10 «Б» | 27 | 7 | 14 | 6 | 0 | 78 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 8 | 10 | 5 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 82 | 77 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 7 | 10 | 3 | 0 | 85 | 100 |
Барлығы | 35 | 91 | 100 |
Жылдық
Қазақ әдебиеті
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 19 | 11 | 0 | 0 | 100 | 100 |
5 «Б» | 22 | 0 | 22 | 0 | 0 | 100 | 100 |
5 «В» | 24 | 4 | 10 | 10 | 0 | 58 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 6 | 22 | 2 | 0 | 93 | 100 |
Барлығы | 106 | 89 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 16 | 9 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Б» | 23 | 8 | 6 | 9 | 0 | 61 | 100 |
6 «В» | 23 | 7 | 7 | 9 | 0 | 61 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 12 | 13 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 97 | 80 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 9 | 9 | 10 | 0 | 64 | 100 |
7 «Б» | 29 | 10 | 9 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «В» | 29 | 10 | 11 | 8 | 0 | 72 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 6 | 15 | 7 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 114 | 69 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 20 | 5 | 4 | 0 | 86 | 100 |
8 «Б» | 27 | 10 | 10 | 7 | 0 | 74 | 100 |
8 «В» | 27 | 10 | 15 | 2 | 0 | 93 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 9 | 11 | 8 | 0 | 71 | 100 |
Барлығы | 111 | 81 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 5 | 14 | 8 | 0 | 70 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 13 | 9 | 0 | 69 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 5 | 9 | 14 | 0 | 50 | 100 |
Барлығы | 84 | 63 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 11 | 14 | 7 | 0 | 78 | 100 |
10 «Б» | 27 | 8 | 14 | 5 | 0 | 81 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 7 | 14 | 2 | 0 | 91 | 100 |
Барлығы | 82 | 83 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 8 | 10 | 2 | 0 | 90 | 100 |
Барлығы | 35 | 94 | 100 |
Жылдық
Орыс тілі мен әдебиеті
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 18 | 11 | 1 | 0 | 97 | 100 |
5 «Б» | 22 | 2 | 14 | 6 | 0 | 73 | 100 |
5 «В» | 24 | 7 | 7 | 10 | 0 | 58 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 7 | 21 | 2 | 0 | 93 | 100 |
Барлығы | 106 | 82 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 20 | 6 | 0 | 0 | 100 | 100 |
6 «Б» | 23 | 4 | 10 | 9 | 0 | 61 | 100 |
6 «В» | 23 | 6 | 5 | 12 | 0 | 48 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 6 | 13 | 6 | 0 | 76 | 100 |
Барлығы | 97 | 72 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 9 | 13 | 6 | 0 | 79 | 100 |
7 «Б» | 29 | 6 | 13 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «В» | 29 | 5 | 14 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 5 | 13 | 10 | 0 | 64 | 100 |
Барлығы | 114 | 68 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 8 | 14 | 7 | 0 | 76 | 100 |
8 «Б» | 27 | 8 | 7 | 12 | 0 | 56 | 100 |
8 «В» | 27 | 7 | 18 | 2 | 0 | 93 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 7 | 14 | 7 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 111 | 75 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 9 | 11 | 7 | 0 | 74 | 100 |
9 «Б» | 29 | 11 | 11 | 7 | 0 | 76 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 6 | 15 | 7 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 84 | 75 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 9 | 16 | 7 | 0 | 78 | 100 |
10 «Б» | 27 | 6 | 16 | 5 | 0 | 81 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 6 | 11 | 5 | 0 | 74 | 100 |
Барлығы | 82 | 78 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 7 | 8 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 12 | 8 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 100 | 100 |
Жылдық
Ағылшын тілі
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 16 | 12 | 2 | 0 | 93 | 100 |
5 «Б» | 22 | 4 | 12 | 6 | 0 | 73 | 100 |
5 «В» | 24 | 4 | 11 | 9 | 0 | 63 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 5 | 21 | 4 | 0 | 87 | 100 |
Барлығы | 106 | 80 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 18 | 7 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Б» | 23 | 4 | 9 | 10 | 0 | 57 | 100 |
6 «В» | 24 | 6 | 7 | 11 | 0 | 54 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 7 | 12 | 6 | 0 | 76 | 100 |
Барлығы | 98 | 71 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 8 | 13 | 7 | 0 | 75 | 100 |
7 «Б» | 29 | 6 | 14 | 9 | 0 | 69 | 100 |
7 «В» | 29 | 6 | 12 | 11 | 0 | 62 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 7 | 11 | 10 | 0 | 64 | 100 |
Барлығы | 114 | 68 | 100 | ||||
8 «А» | 30 | 7 | 15 | 8 | 0 | 76 | 100 |
8 «Б» | 27 | 6 | 9 | 12 | 0 | 56 | 100 |
8 «В» | 27 | 6 | 15 | 6 | 0 | 78 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 5 | 15 | 8 | 0 | 71 | 100 |
Барлығы | 112 | 70 | 100 | ||||
9 «А» | 28 | 8 | 15 | 5 | 0 | 82 | 100 |
9 «Б» | 30 | 9 | 14 | 7 | 0 | 77 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 10 | 11 | 7 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 86 | 78 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 11 | 18 | 3 | 0 | 91 | 100 |
10 «Б» | 27 | 12 | 11 | 4 | 0 | 85 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 10 | 8 | 3 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 82 | 85 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 9 | 6 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 14 | 6 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 100 | 100 |
Жылдық
Математика, алгебра
Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) | |
30 | 19 | 9 | 2 | 0 | 93 | 100 | |
5 «Б» | 22 | 3 | 16 | 3 | 0 | 86 | 100 |
5 «В» | 24 | 4 | 10 | 10 | 0 | 58 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 11 | 14 | 5 | 0 | 83 | 100 |
Барлығы | 106 | 81 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 18 | 7 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Б» | 23 | 6 | 7 | 10 | 0 | 57 | 100 |
6 «В» | 23 | 6 | 7 | 10 | 0 | 57 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 11 | 9 | 5 | 0 | 80 | 100 |
Барлығы | 97 | 73 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 9 | 10 | 9 | 0 | 68 | 100 |
7 «Б» | 29 | 6 | 13 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «В» | 29 | 8 | 11 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 8 | 10 | 10 | 0 | 64 | 100 |
Барлығы | 114 | 66 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 8 | 10 | 11 | 0 | 62 | 100 |
8 «Б» | 27 | 8 | 4 | 15 | 0 | 44 | 100 |
8 «В» | 27 | 7 | 11 | 9 | 0 | 67 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 9 | 7 | 12 | 0 | 57 | 100 |
Барлығы | 111 | 58 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 6 | 12 | 9 | 0 | 67 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 13 | 9 | 0 | 69 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 5 | 13 | 10 | 0 | 64 | 100 |
Барлығы | 84 | 67 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 8 | 16 | 8 | 0 | 75 | 100 |
10 «Б» | 27 | 4 | 12 | 11 | 0 | 59 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 6 | 12 | 5 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 82 | 71 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 8 | 1 | 0 | 93 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 10 | 6 | 4 | 0 | 80 | 100 |
Барлығы | 35 | 86 | 100 |
Жылдық
Геометрия
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
28 | 9 | 11 | 8 | 0 | 71 | 100 | |
7 «Ә» | 28 | 8 | 11 | 9 | 0 | 68 | 100 |
7 «Б» | 29 | 8 | 11 | 10 | 0 | 66 | 100 |
7 «В» | 29 | 9 | 11 | 9 | 0 | 69 | 100 |
Барлығы | 114 | 68 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 8 | 11 | 10 | 0 | 66 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 9 | 11 | 8 | 0 | 71 | 100 |
8 «Б» | 27 | 8 | 7 | 12 | 0 | 56 | 100 |
8 «В» | 27 | 6 | 15 | 6 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 111 | 68 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 5 | 13 | 9 | 0 | 67 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 7 | 13 | 8 | 0 | 71 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 12 | 8 | 0 | 66 | 100 |
Барлығы | 84 | 68 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 7 | 16 | 9 | 0 | 72 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 6 | 12 | 5 | 0 | 78 | 100 |
10 «Б» | 27 | 5 | 11 | 11 | 0 | 59 | 100 |
Барлығы | 82 | 70 | 100 | ||||
15 | 6 | 8 | 1 | 0 | 93 | 100 | |
11 «Ә» | 20 | 9 | 7 | 4 | 0 | 80 | 100 |
Барлығы | 35 | 86 | 100 |
Жылдық
Биология
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 28 | 8 | 16 | 4 | 0 | 86 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 5 | 18 | 5 | 0 | 82 | 100 |
7 «Б» | 29 | 5 | 15 | 9 | 0 | 69 | 100 |
7 «В» | 29 | 7 | 12 | 10 | 0 | 66 | 100 |
Барлығы | 114 | 75 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 6 | 18 | 5 | 0 | 83 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 8 | 12 | 8 | 0 | 71 | 100 |
8 «Б» | 27 | 7 | 10 | 10 | 0 | 63 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 19 | 3 | 0 | 89 | 100 |
Барлығы | 111 | 77 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 6 | 15 | 5 | 0 | 81 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 8 | 14 | 6 | 0 | 79 | 100 |
9 «Б» | 29 | 8 | 13 | 8 | 0 | 72 | 100 |
Барлығы | 84 | 76 | 100 | ||||
10 «Ә» 1 топ | 11 | 6 | 4 | 1 | 0 | 91 | 100 |
10 «Ә» 2 топ | 12 | 6 | 2 | 4 | 0 | 67 | 100 |
Барлығы | 23 | 78 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 8 | 1 | 0 | 93 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 11 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 97 | 100 |
Жылдық
Химия
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 28 | 12 | 10 | 6 | 0 | 79 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 10 | 13 | 5 | 0 | 82 | 100 |
7 «Б» | 29 | 5 | 17 | 7 | 0 | 76 | 100 |
7 «В» | 29 | 13 | 11 | 5 | 0 | 83 | 100 |
Барлығы | 114 | 80 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 12 | 9 | 8 | 0 | 72 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 8 | 15 | 5 | 0 | 82 | 100 |
8 «Б» | 27 | 7 | 11 | 9 | 0 | 67 | 100 |
8 «В» | 27 | 6 | 18 | 3 | 0 | 89 | 100 |
Барлығы | 111 | 77 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 5 | 15 | 7 | 0 | 74 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 6 | 13 | 9 | 0 | 68 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 16 | 6 | 0 | 79 | 100 |
Барлығы | 84 | 74 | 100 | ||||
10 «Ә» | 23 | 10 | 10 | 3 | 0 | 87 | 100 |
Барлығы | 23 | 87 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 7 | 7 | 1 | 0 | 93 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 11 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 97 | 100 |
Жылдық
География
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 28 | 11 | 13 | 4 | 0 | 86 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 11 | 11 | 6 | 0 | 79 | 100 |
7 «Б» | 29 | 8 | 15 | 6 | 0 | 79 | 100 |
7 «В» | 29 | 8 | 14 | 7 | 0 | 76 | 100 |
Барлығы | 114 | 80 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 14 | 9 | 6 | 0 | 79 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 15 | 6 | 7 | 0 | 75 | 100 |
8 «Б» | 27 | 12 | 6 | 9 | 0 | 67 | 100 |
8 «В» | 27 | 15 | 9 | 3 | 0 | 89 | 100 |
Барлығы | 111 | 77 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 6 | 14 | 7 | 0 | 74 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 6 | 13 | 9 | 0 | 68 | 100 |
9 «Б» | 29 | 9 | 11 | 9 | 0 | 69 | 100 |
Барлығы | 84 | 70 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 13 | 14 | 5 | 0 | 84 | 100 |
Барлығы | 23 | 84 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 7 | 3 | 5 | 0 | 67 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 11 | 4 | 5 | 0 | 75 | 100 |
Барлығы | 35 | 71 | 100 |
Жылдық
Физика
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 28 | 8 | 10 | 10 | 0 | 64 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 3 | 12 | 13 | 0 | 54 | 100 |
7 «Б» | 29 | 5 | 9 | 15 | 0 | 48 | 100 |
7 «В» | 29 | 6 | 14 | 9 | 0 | 69 | 100 |
Барлығы | 114 | 5 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 8 | 13 | 8 | 0 | 72 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 8 | 10 | 10 | 0 | 64 | 100 |
8 «Б» | 27 | 6 | 8 | 13 | 0 | 52 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 16 | 6 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 111 | 67 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 8 | 12 | 7 | 0 | 74 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 8 | 12 | 8 | 0 | 71 | 100 |
9 «Б» | 29 | 8 | 13 | 8 | 0 | 72 | 100 |
Барлығы | 84 | 73 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 6 | 14 | 12 | 0 | 63 | 100 |
Барлығы | 23 | 63 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 9 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 14 | 5 | 1 | 0 | 95 | 100 |
Барлығы | 35 | 97 | 100 |
Жылдық
Қазақстан тарихы
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 14 | 15 | 1 | 0 | 97 | 100 |
5 «Ә» | 29 | 5 | 20 | 4 | 0 | 86 | 100 |
5 «Б» | 22 | 1 | 18 | 3 | 0 | 86 | 100 |
5 «В» | 24 | 3 | 9 | 12 | 0 | 50 | 100 |
Барлығы | 105 | 81 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 15 | 10 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 5 | 14 | 6 | 0 | 76 | 100 |
6 «Б» | 23 | 3 | 7 | 13 | 0 | 43 | 100 |
6 «В» | 23 | 4 | 7 | 12 | 0 | 47 | 100 |
Барлығы | 97 | 67 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 8 | 10 | 10 | 0 | 64 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 4 | 16 | 8 | 0 | 71 | 100 |
7 «Б» | 29 | 5 | 16 | 8 | 0 | 72 | 100 |
7 «В» | 29 | 6 | 13 | 10 | 0 | 66 | 100 |
Барлығы | 114 | 68 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 6 | 18 | 5 | 0 | 83 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 10 | 15 | 3 | 0 | 89 | 100 |
8 «Б» | 27 | 8 | 11 | 8 | 0 | 70 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 18 | 4 | 0 | 85 | 100 |
Барлығы | 111 | 82 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 6 | 15 | 6 | 0 | 78 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 5 | 14 | 9 | 0 | 68 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 13 | 9 | 0 | 69 | 100 |
Барлығы | 84 | 71 | 100 | ||||
10 «А» | 32 | 7 | 14 | 11 | 0 | 66 | 100 |
10 «Ә» | 23 | 8 | 10 | 5 | 0 | 72 | 100 |
10 «Б» | 27 | 7 | 15 | 5 | 0 | 81 | 100 |
Барлығы | 82 | 74 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 9 | 5 | 1 | 0 | 93 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 14 | 6 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 97 | 100 |
Жылдық
Дүниежүзі тарихы
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 30 | 13 | 17 | 0 | 0 | 100 | 100 |
5 «Ә» | 30 | 5 | 23 | 2 | 0 | 93 | 100 |
5 «Б» | 22 | 0 | 20 | 2 | 0 | 91 | 100 |
5 «В» | 24 | 3 | 11 | 10 | 0 | 58 | 100 |
Барлығы | 106 | 87 | 100 | ||||
6 «А» | 26 | 15 | 10 | 1 | 0 | 96 | 100 |
6 «Ә» | 25 | 5 | 13 | 7 | 0 | 72 | 100 |
6 «Б» | 23 | 4 | 6 | 13 | 0 | 43 | 100 |
6 «В» | 23 | 4 | 7 | 12 | 0 | 48 | 100 |
Барлығы | 97 | 66 | 100 | ||||
7 «А» | 28 | 10 | 12 | 6 | 0 | 79 | 100 |
7 «Ә» | 28 | 6 | 14 | 8 | 0 | 71 | 100 |
7 «Б» | 29 | 6 | 15 | 8 | 0 | 72 | 100 |
7 «В» | 29 | 6 | 18 | 5 | 0 | 83 | 100 |
Барлығы | 114 | 76 | 100 | ||||
8 «А» | 29 | 6 | 16 | 7 | 0 | 76 | 100 |
8 «Ә» | 28 | 10 | 11 | 7 | 0 | 75 | 100 |
8 «Б» | 27 | 8 | 10 | 9 | 0 | 67 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 19 | 3 | 0 | 89 | 100 |
Барлығы | 111 | 77 | 100 | ||||
9 «А» | 27 | 5 | 15 | 7 | 0 | 74 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 5 | 16 | 7 | 0 | 75 | 100 |
9 «Б» | 29 | 7 | 17 | 5 | 0 | 83 | 100 |
Барлығы | 84 | 77 | 100 | ||||
10 «Б» | 27 | 7 | 14 | 6 | 0 | 78 | 100 |
Барлығы | 27 | 78 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 6 | 8 | 1 | 0 | 93 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 15 | 5 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 97 | 100 |
Жылдық
Құқық негіздері
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
9 «А» | 27 | 11 | 13 | 3 | 0 | 89 | 100 |
9 «Ә» | 28 | 11 | 11 | 6 | 0 | 79 | 100 |
9 «Б» | 29 | 12 | 8 | 9 | 0 | 69 | 100 |
Барлығы | 84 | 79 | 100 | ||||
10 «Б» | 27 | 8 | 14 | 5 | 0 | 81 | 100 |
Барлығы | 27 | 81 | 100 | ||||
11 «А» | 15 | 8 | 7 | 0 | 0 | 100 | 100 |
11 «Ә» | 20 | 15 | 5 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 35 | 100 | 100 |
Ұсыныстар
2023-2024 оқу жылында мектеп мұғалімдері білім беру сапасын арттыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз етуі қажет:
- Педагог-зерттеуші, педагог-шебер мұғалімдер элективті курс жазу керек, факультатив сабақтарда өз авторлық құқығы бар курстармен жұмыс істеуді қолға алу;
- оқытудың жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған педагогикалық жүйені жетілдіру;
- жеке, сараланған тәсілдерді қарастыратын тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды қолдану;
- жеке тұлғаның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу мен дамытудың өзара байланысы;
- оқушылардың бойында жоғары деңгейде оқуға деген оң мотивацияны дамыту, олардың оқу сапасын үнемі арттыру;
- оқу үшін қолайлы психологиялық атмосфераны құру;
- оқытудың төмен нәтижелерінің себептерін анықтау және оқушылардың оқу деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау бойынша аналитикалық қызметті жүйелі түрде жүзеге асыру;
- оқушыларға білім берудің заманауи тәсілдерін жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби құзыреттілікті жетілдіру;
- дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру;
- оқу жылының қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар білім алушылармен жеке жұмыс есебінен білім сапасын арттырудың қолда бар резервтерін пайдалану;
- әр оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін тану.
Басқару шешімдері:
- білім алушылардың оқытудың белгілі бір кезеңінде пәндер бойынша міндетті білім берудің нақты мазмұнын меңгерудегі қажетті деңгейдегі жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асыру; білім беру ұйымының мұғалімдері пайдаланатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен нысандарын түзету мақсатында жекелеген пәндер бойынша, сыныптар бойынша, мектеп бойынша оқушылардың оқуына салыстырмалы талдау жүргізу;
- білім беру сапасын арттыру мәселелері бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау және осы негізде оқушылардың оқу сапасын арттыру бойынша мұғалімдерге практикалық ұсыныстар әзірлеу;
- білім беру технологияларын игеру бойынша педагог қызметкерлердің жұмысын нақты бақылау және қадағалау;
- білім алушылардың жалпы білім беру дағдылары мен дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялар туралы мұғалімдерді ақпараттандыру.
Анықтама жазған: Г.А.Журынова
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары