2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау » КГУ ОШ №168 Управления Образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№168 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау
02
июнь
2023

2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау

2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқыту сапасын талдау

2022/2023 оқу жылының соңында мектепті 1039 оқушы аяқтады. Жиынтықтар сыныптарының саны – 41, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады.

2022/2023 оқу жылының басында 1058 оқушы болған, оның 58 оқушы келіп, 77 оқушы кетті. Жылдың соңында – 1039 оқушы болды. Мектепалды даярлық тобын 44 оқушы аяқтады.

2022-2023оқу жылындағы оқушылар қозғалысы

Оқу жылының басындағы 

оқушы саны

Шыққан оқушы саны

        

Келген оқушы саны

Оқу жылының соңында соңындағы 

оқушы саны

Динамика 

1058

58

77

1039

-19

2022/2023 оқу жылының білім алушылардың келуі мен кетуін салыстырмалы талдау

Тоқсан 

Тоқсан басындағы оқушы саны

Шыққан оқушы саны

        

Келген оқушы саны

Тоқсан соңындағы оқушы саны

Динамика 

1-тоқсан

1058

17

15

1056

-2

2-тоқсан 

1056

24

24

1056

0

3-тоқсан

1056

28

13

1043

-13

4-тоқсан

1043

8

4

1039

-4

Қорытынды Мектептің көлемі 600 оқушыға арналғандықтан, 439 бала артық оқиды. Келесі оқу жылында оқушыны азайту керек.

2022/2023 оқу жылының сыныптар бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындылары

Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер 

Екпінділер 

Үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім %

1

1 «А»

26

-

-

-

-

-

2

1 «Ә»

27

-

-

-

-

-

3

1 «Б»

20

-

-

-

-

-

4

1 «В»

24

-

-

-

-

-

5

1 «Г»

20

-

-

-

-

-

Барлығы 


117

-

-

-

-

-

6

2 «А»

28

10

10

0

71%

100%

7

2 «Ә»

29

9

12

0

72%

100%

8

2 «Б»

31

12

12

0

77%

100%

9

2 «В»

26

7

11

0

69%

100%

Барлығы


114

38

45

0

73%

100%

10

3 «А»

22

8

9

0

77%

100%

11

3 «Ә»

21

9

4

0

62%

100%

12

3 «Б»

25

8

9

0

68%

100%

13

3 «В»

18

5

8

0

72%

100%

Барлығы


86

30

30

0

70%

100%

14

4 «А»

25

8

9

0

68%

100%

15

4 «Ә»

24

5

12

0

71%

100%

16

4 «Б»

20

5

7

0

60%

100%

17

4 «В»

25

5

12

0

68%

64,27%

Барлығы

94

23

40

0

67%

100%

Бастауыш бойынша

294

91

115

0

70%

100%

18

5 «А»

30

11

16

0

90%

100%

19

5 «Ә»

29

4

17

0

72%

100%

20

5 «Б»

22

0

15

0

68%

100%

21

5 «В»

24

3

7

0

42%

100%

Барлығы

105

18

55

0

70%

100%

22

6 «А»

26

12

13

0

96%

100%

23

6 «Ә»

25

3

15

0

72%

100%

24

6 «Б»

23

3

7

0

43%

100%

25

6 «В»

23

4

6

0

43%

100%

Барлығы

97

22

41

0

65%

100%

26

7 «А»

28

7

9

0

57%

100%

27

7  «Ә»

28

1

13

0

50%

100%

27

7 «Б»

29

4

8

0

41%

100%

29

7 «В»

29

5

11

0

55%

100%

Барлығы

114

17

41

0

51%

100%

30

8 «А»

29

6

10

0

55%

100%

31

8 «Ә»

28

3

10

0

46%

100%

32

8 «Б»

27

6

3

0

33%

100%

33

8 «В»

27

5

12

0

63%

100%

Барлығы

111

20

35

0

50%

100%

34

9 «А»

27

4

10

0

52%

100%

35

9 «Ә»

28

4

8

0

43%

100%

36

9 «Б»

29

7

9

0

55%

100%

Барлығы

84

15

27

0

50%

100%

5-9 сыныптар бойынша

511

92

199

0

57%

100%

37

10 «А»

32

6

12

0

56%

100%

38

10 «Ә»

23

6

9

0

65%

100%

39

10 «Б»

27

3

12

0

56%

100%

Барлығы

82

15

33

0

59%

100%

40

11 «А»

15

6

4

0

67%

100%

41

11 «Ә»

20

7

8

0

75%

100%

Барлығы

35

13

12

0

71%

100%

10-11 сыныптар

117

28

45

0

62%

100%

Мектеп бойынша

922

211

359

0

62%

100%

Ескерту: Жылдың қорытындысы бойынша 360 оқушы – «3»-ке шықты 39%-ды құрап отыр.

2022/2023 оқу жылының қорытындысы бойынша оқу сатылары бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы (бірінші сынып оқушыларын есептемегенде)

Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер 

Екпінділер 

Үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім %

2–4 

294

91

115

0

70%

100%

2

5–9 

511

92

199

0

57%

100%

3

10–11

117

28

45

0

62%

100%

Қоры-тынды 

2–11

922

211

359

0

62%

100%


Қорытынды: 1-тоқсанда мектептің 50 % оқушысы «3»-ке оқыған болса, жылдың соңында 39% оқушы «3»-ке шығып тұр. 5-9 сынып оқушыларына сабақ беретін мұғалімдер келесі оқу жылында білім сапасына көңіл бөлу керек.

Үлгерім нәтижелері және тоқсан бойынша білім сапасы

Тоқсан  

Оқушы саны

Үздіктер 

Екпінділер 

Үлгермеушілер

Сапа %

Үлгерім %

1-тоқсан

932

132

286

11

45%

99%

2-тоқсан 

934

139

289

18

46%

97%

3-тоқсан

926

211

370

0

63%

100%

4-тоқсан

922

209

362

0

62%

100%

жылдық

922

211

359

0

62%

100%%


 

Қорытынды: Келесі оқу жылында білім сапасының түсіп кетпеуіне пән мұғалімдері мән берсін.

Тоқсан бойынша үлгерім мен білім сапасының динамикасы

Тоқсан 

Үлгерім % 

Динамика

Сапа %

Динамика

1-тоқсан

99%

-1

45%


2-тоқсан 

97%

-3

46%

+1%

3-тоқсан

100%

0

63%

+17%

4-тоқсан

100%

0

62%

-1%

жылдық

100%

0

62%


3 жылдың қорытындысы бойынша сапаны талдау



2020/2021 

оқу жылы

2021/2022 

оқу жылы

2022/2023 

оқу жылы 

Динамика

2–4 сынып

Оқушылар саны

257

279

294


Үздіктер саны

80

76

91


Екпінділер саны

96

111

115


Білім сапасы % 

68%

67%

70%

+3%

5–9 сынып

Оқушылар саны

380

456

511


Үздіктер саны

51

78

92


Екпінділер саны

135

145

199


Білім сапасы % 

49%

49%

57%

+8%

10–11 сынып

Оқушылар саны

78

83

117


Үздіктер саны

12

21

28


Екпінділер саны

34

38

45


Білім сапасы % 

59%

71%

62%

-9%

2–11 сынып

Оқушылар саны

715+83

818+114

922+117


Үздіктер саны

80

96

211


Екпінділер саны

96

111

359


Білім сапасы % 

68%

67%

62%

-5%


Мектепке жаңадан оқушы келгенде оның білім сапасына мән беру керек.

Кезең бойынша үш жылдағы сапа мен үлгерім динамикасы


Оқыту кезеңдері

2020/2021 оқу жылы

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

Динамика

сапа 

%

үлгерім 

%


сапа 

%

үлгерім 

%


сапа 

%

үлгерім 

%


2–4 сынып

68%

100%

67%

98%

70%

100%

-18%

5–9 сынып

49%

100%

49%

100%

57%

100%

+8%

10–11 сынып

59%

100%

71%

100%

62%

100%

-9%

2–11 сынып

68%

100%

67%

100%

62%

100%

-5%


Қорытынды; Алдыңғы оқу жылымен салыстырғанда бастауыш сынып 3%-ға көбейсе,  5-9 сыныптардың білім сапасы – 8%-ға жоғарылаған, 10-11 сыныптарда керісінше білім сапасы төмен көрсеткіш көрсетіп тұр. Бұл дегеніміз мектепте 10-11 сыныптарда білім сапасына көңіл бөлу керек.  Білім сапасын жоғарылату үшін пән мұғалімдері жұмыс жасау керек. Сапалы сабақ, озық тәжірибемен болашаққа керек, жеке тұлға ретінде қалыптасуына қажетті білім беру керек.


«Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназия» КММ
 2022-2023 оқу жылы

жылдық
 Қазақ тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

20

10

0

0

100

100

5 «Б»

22

2

20

0

0

100

100

5 «В»

24

4

8

12

0

50

100

5 «Ә»

30

8

20

2

0

93

100

Барлығы

106





87

100

6 «А»

26

13

12

1

0

96

100

6 «Б»

23

8

6

9

0

61

100

6 «В»

     24

7

6

11

0

54

100

6 «Ә»

25

10

14

1

0

96

100

Барлығы

98





78

100

7 «А»

28

8

12

7

0

71

100

7 «Б»

29

6

10

13

0

55

100

7 «В»

29

6

15

8

0

72

100

7 «Ә»

28

5

19

4

0

86

100

Барлығы

114





71

100

8 «А»

30

11

14

5

0

83

100

8 «Б»

27

7

10

10

    0

 63

100

8 «В»

27

9

15

3

0

        89

100

8 «Ә»

28

7

14

7

0

75

100

Барлығы

112





66

100

9 «А»

27

5

13

9

0

67

100

9 «Б»

29

7

13

9

0

69

100

9 «Ә»

28

5

8

15

0

46

100

Барлығы

84





60

100

10 «А»

32

10

13

9

0

72

100

10 «Б»

27

7

14

6

0

78

100

10 «Ә»

23

8

10

5

0

78

100

Барлығы

82





77

100

11 «А»

15

6

9

0

0

100

100

11 «Ә»

20

7

10

3

0

85

100

Барлығы

35





91

100





Жылдық  
 Қазақ әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

19

11

0

0

100

100

5 «Б»

22

0

22

0

0

100

100

5 «В»

24

4

10

10

0

58

100

5 «Ә»

30

6

22

2

0

93

100

Барлығы

106





89

100

6 «А»

26

16

9

1

0

96

100

6 «Б»

23

8

6

9

0

61

100

6 «В»

23

7

7

9

0

61

100

6 «Ә»

25

12

13

0

0

100

100

Барлығы

97





80

100

7 «А»

28

9

9

10

0

64

100

7 «Б»

29

10

9

10

0

66

100

7 «В»

29

10

11

8

0

72

100

7 «Ә»

28

6

15

7

0

75

100

Барлығы

114





69

100

8 «А»

29

20

5

4

0

86

100

8 «Б»

27

10

10

7

0

74

100

8 «В»

27

10

15

2

0

93

100

8 «Ә»

28

9

11

8

0

71

100

Барлығы

111





81

100

9 «А»

27

5

14

8

0

70

100

9 «Б»

29

7

13

9

0

69

100

9 «Ә»

28

5

9

14

0

50

100

Барлығы

84





63

100

10 «А»

32

11

14

7

0

78

100

10 «Б»

27

8

14

5

0

81

100

10 «Ә»

23

7

14

2

0

91

100

Барлығы

82





83

100

11 «А»

15

6

9

0

0

100

100

11 «Ә»

20

8

10

2

0

90

100

Барлығы

35





94

100




Жылдық  
 Орыс тілі мен әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

18

11

1

0

97

100

5 «Б»

22

2

14

6

0

73

100

5 «В»

24

7

7

10

0

58

100

5 «Ә»

30

7

21

2

0

93

100

Барлығы

106





82

100

6 «А»

26

20

6

0

0

100

100

6 «Б»

23

4

10

9

0

61

100

6 «В»

23

6

5

12

0

48

100

6 «Ә»

25

6

13

6

0

76

100

Барлығы

97





72

100

7 «А»

28

9

  13

6

0

79

100

7 «Б»

29

6

13

10

0

66

100

7 «В»

29

5

14

10

0

66

100

7 «Ә»

28

5

13

10

0

64

100

Барлығы

114





68

100

8 «А»

29

8

14

7

0

76

100

8 «Б»

27

8

7

12

0

56

100

8 «В»

27

7

18

2

0

93

100

8 «Ә»

28

7

14

7

0

75

100

Барлығы

111





75

100

9 «А»

27

9

11

7

0

74

100

9 «Б»

29

11

11

7

0

76

100

9 «Ә»

28

6

15

7

0

75

100

Барлығы

84





75

100

10 «А»

32

9

16

7

0

78

100

10 «Б»

27

6

16

5

0

81

100

10 «Ә»

23

6

11

5

0

74

100

Барлығы

82





78

100

11 «А»

15

7

8

0

0

100

100

11 «Ә»

20

12

8

0

0

100

100

Барлығы

35





100

100





Жылдық  
 Ағылшын тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

16

12

2

0

93

100

5 «Б»

22

4

12

6

0

73

100

5 «В»

24

4

11

9

0

63

100

5 «Ә»

30

5

21

4

0

87

100

Барлығы

106





80

100

6 «А»

26

18

7

1

0

96

100

6 «Б»

23

4

9

10

0

57

100

6 «В»

24

6

7

11

0

54

100

6 «Ә»

25

7

12

6

0

76

100

Барлығы

98





71

100

7 «А»

28

8

13

7

0

75

100

7 «Б»

29

6

14

9

0

69

100

7 «В»

29

6

12

11

0

62

100

7 «Ә»

28

7

11

10

0

64

100

Барлығы

114





68

100

8 «А»

30

7

15

8

0

76

100

8 «Б»

27

6

9

12

0

56

100

8 «В»

27

6

15

6

0

78

100

8 «Ә»

28

5

15

8

0

71

100

Барлығы

112





70

100

9 «А»

28

8

15

5

0

82

100

9 «Б»

30

9

14

7

0

77

100

9 «Ә»

28

10

11

7

0

75

100

Барлығы

86





78

100

10 «А»

32

11

18

3

0

91

100

10 «Б»

27

12

11

4

0

85

100

10 «Ә»

23

10

8

3

0

78

100

Барлығы

82





85

100

11 «А»

15

9

6

0

0

100

100

11 «Ә»

20

14

6

0

0

100

100

Барлығы

35





100

100





Жылдық  
 Математика, алгебра

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

19

9

2

0

93

100

5 «Б»

22

3

16

3

0

86

100

5 «В»

24

4

10

10

0

58

100

5 «Ә»

30

11

14

5

0

83

100

Барлығы

106





81

100

6 «А»

26

18

7

1

0

96

100

6 «Б»

23

6

7

10

0

57

100

6 «В»

23

6

7

10

0

57

100

6 «Ә»

25

11

9

5

0

80

100

Барлығы

97





73

100

7 «А»

28

9

10

9

0

68

100

7 «Б»

29

6

13

10

0

66

100

7 «В»

29

8

11

10

0

66

100

7 «Ә»

28

8

10

10

0

64

100

Барлығы

114





66

100

8 «А»

29

8

10

11

0

62

100

8 «Б»

27

8

4

15

0

44

100

8 «В»

27

7

11

9

0

67

100

8 «Ә»

28

9

7

12

0

57

100

Барлығы

111





58

100

9 «А»

27

12

9

0

67

100

9 «Б»

29

7

13

9

0

69

100

9 «Ә»

28

5

13

10

0

64

100

Барлығы

84





67

100

10 «А»

32

8

16

8

0

75

100

10 «Б»

27

4

12

11

0

59

100

10 «Ә»

23

6

12

5

0

78

100

Барлығы

82





71

100

11 «А»

15

6

8

1

0

93

100

11 «Ә»

20

10

6

4

0

80

100

Барлығы

35





86

100





Жылдық  
 Геометрия

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

28

9

11

8

0

71

100

7 «Ә»

28

8

11

9

0

68

100

7 «Б»

29

8

11

10

0

66

100

7 «В»

29

9

11

9

0

69

100

Барлығы

114





68

100

8 «А»

29

8

11

10

0

66

100

8 «Ә»

28

9

11

8

0

71

100

8 «Б»

27

8

7

12

0

56

100

8 «В»

27

6

15

6

0

78

100

Барлығы

111





68

100

9 «А»

27

5

13

9

0

67

100

9 «Ә»

28

7

13

8

0

71

100

9 «Б»

29

7

12

8

0

66

100

Барлығы

84





68

100

10 «А»

32

7

16

9

0

72

100

10 «Ә»

23

6

12

5

0

78

100

10 «Б»

27

5

11

11

0

59

100

Барлығы

82





70

100

11 «А»

15

6

8

1

0

93

100

11 «Ә»

20

9

7

4

0

80

100

Барлығы

35





86

100


Жылдық  
 Биология

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

28

8

16

4

0

86

100

7 «Ә»

28

5

18

5

0

82

100

7 «Б»

29

5

15

9

0

69

100

7 «В»

29

7

12

10

0

66

100

Барлығы

114





75

100

8 «А»

29

6

18

5

0

83

100

8 «Ә»

28

8

12

8

0

71

100

8 «Б»

27

7

10

10

0

63

100

8 «В»

27

5

19

3

0

89

100

Барлығы

111





77

100

9 «А»

27

6

15

5

0

81

100

9 «Ә»

28

8

14

6

0

79

100

9 «Б»

29

8

13

8

0

72

100

Барлығы

84





76

100

10 «Ә»

1 топ

11

6

4

1

0

91

100

10 «Ә»

2 топ

12

6

2

4

0

67

100

Барлығы

23





78

100

11 «А»

15

6

8

1

0

93

100

11 «Ә»

20

11

9

0

0

100

100

Барлығы

35





97

100



Жылдық  
 Химия


Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

28

12

10

6

0

79

100

7 «Ә»

28

10

13

5

0

82

100

7 «Б»

29

5

17

7

0

76

100

7 «В»

29

13

11

5

0

83

100

Барлығы

114





80

100

8 «А»

29

12

9

8

0

72

100

8 «Ә»

28

8

15

5

0

82

100

8 «Б»

27

7

11

9

0

67

100

8 «В»

27

6

18

3

0

89

100

Барлығы

111





77

100

9 «А»

27

5

15

7

0

74

100

9 «Ә»

28

6

13

9

0

68

100

9 «Б»

29

7

16

6

0

79

100

Барлығы

84





74

100

10 «Ә»

23

10

10

3

0

87

100

Барлығы

23





87

100

11 «А»

15

7

7

1

0

93

100

11 «Ә»

20

11

9

0

0

100

100

Барлығы

35





97

100


Жылдық  
 География

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

28

11

13

4

0

86

100

7 «Ә»

28

11

11

6

0

79

100

7 «Б»

29

8

15

6

0

79

100

7 «В»

29

8

14

7

0

76

100

Барлығы

114





80

100

8 «А»

29

14

9

6

0

79

100

8 «Ә»

28

15

6

7

0

75

100

8 «Б»

27

12

6

9

0

67

100

8 «В»

27

15

9

3

0

89

100

Барлығы

111





77

100

9 «А»

27

6

14

7

0

74

100

9 «Ә»

28

6

13

9

0

68

100

9 «Б»

29

9

11

9

0

69

100

Барлығы

84





70

100

10 «А»

32

13

14

5

0

84

100

Барлығы

23





84

100

11 «А»

15

7

3

5

0

67

100

11 «Ә»

20

11

4

5

0

75

100

Барлығы

35





71

100


Жылдық  
 Физика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

28

8

10

10

0

64

100

7 «Ә»

28

3

12

13

0

54

100

7 «Б»

29

5

9

15

0

48

100

7 «В»

29

6

14

9

0

69

100

Барлығы

114





5

100

8 «А»

29

8

13

8

0

72

100

8 «Ә»

28

8

10

10

0

64

100

8 «Б»

27

6

8

13

0

52

100

8 «В»

27

5

16

6

0

78

100

Барлығы

111





67

100

9 «А»

27

8

12

7

0

74

100

9 «Ә»

28

8

12

8

0

71

100

9 «Б»

29

8

13

8

0

72

100

Барлығы

84





73

100

10 «А»

32

6

14

12

0

63

100

Барлығы

23





63

100

11 «А»

15

6

9

0

0

100

100

11 «Ә»

20

14

5

1

0

95

100

Барлығы

35





97

100



Жылдық  
 Қазақстан тарихы

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

14

15

1

0

97

100

5 «Ә»

29

5

20

4

0

86

100

5 «Б» 

22

1

18

3

0

86

100

5 «В»

24

3

9

12

0

50

100

Барлығы

105





81

100

6 «А»

26

15

10

1

0

96

100

6 «Ә»

25

5

14

6

0

76

100

6 «Б» 

23

3

7

13

0

43

100

6 «В»

23

4

7

12

0

47

100

Барлығы

97





67

100

7 «А»

28

8

10

10

0

64

100

7 «Ә»

28

4

16

8

0

71

100

7 «Б»

29

5

16

8

0

72

100

7 «В»

29

6

13

10

0

66

100

Барлығы

114





68

100

8 «А»

29

6

18

5

0

83

100

8 «Ә»

28

10

15

3

0

89

100

8 «Б»

27

8

11

8

0

70

100

8 «В»

27

5

18

4

0

85

100

Барлығы

111





82

100

9 «А»

27

15

6

0

78

100

9 «Ә»

28

5

14

9

0

68

100

9 «Б»

29

7

13

9

0

69

100

Барлығы

84





71

100

10 «А»

32

7

14

11

0

66

100

10 «Ә»

23

8

10

5

0

72

100

10 «Б»

27

7

15

5

0

81

100

Барлығы

82





74

100

11 «А»

15

9

5

1

0

93

100

11 «Ә»

20

14

6

0

0

100

100

Барлығы

35





97

100



Жылдық  
 Дүниежүзі тарихы


Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

30

13

17

0

0

100

100

5 «Ә»

30

5

23

2

0

93

100

5 «Б» 

22

0

20

2

0

91

100

5 «В»

24

3

11

10

0

58

100

Барлығы

106





87

100

6 «А»

26

15

10

1

0

96

100

6 «Ә»

25

5

13

7

0

72

100

6 «Б» 

23

4

6

13

0

43

100

6 «В»

23

4

7

12

0

48

100

Барлығы

97





66

100

7 «А»

28

10

12

6

0

79

100

7 «Ә»

28

6

14

8

0

71

100

7 «Б»

29

6

15

8

0

72

100

7 «В»

29

6

18

5

0

83

100

Барлығы

114





76

100

8 «А»

29

6

16

7

0

76

100

8 «Ә»

28

10

11

7

0

75

100

8 «Б»

27

8

10

9

0

67

100

8 «В»

27

5

19

3

0

89

100

Барлығы

111





77

100

9 «А»

27

5

15

7

0

74

100

9 «Ә»

28

5

16

7

0

75

100

9 «Б»

29

7

17

5

0

83

100

Барлығы

84





77

100

10 «Б»

27

7

14

6

0

78

100

Барлығы

27  





78

100

11 «А»

15

6

8

1

0

93

100

11 «Ә»

20

15

5

0

0

100

100

Барлығы

35





97

100

Жылдық

Құқық негіздері


Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

9 «А»

27

11

13

3

0

89

100

9 «Ә»

28

11

11

6

0

79

100

9 «Б»

29

12

8

9

0

69

100

Барлығы

84





79

100

10 «Б»

27

8

14

5

0

81

100

Барлығы

27





81

100

11 «А»

15

8

7

0

0

100

100

11 «Ә»

20

15

5

0

0

100

100

Барлығы

35





100

100


Ұсыныстар 

2023-2024 оқу жылында мектеп мұғалімдері білім беру сапасын арттыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз етуі қажет: 

  • Педагог-зерттеуші, педагог-шебер мұғалімдер элективті курс жазу керек, факультатив сабақтарда өз авторлық құқығы бар курстармен жұмыс істеуді қолға алу;
  • оқытудың жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған педагогикалық жүйені жетілдіру; 
  • жеке, сараланған тәсілдерді қарастыратын тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды қолдану; 
  • жеке тұлғаның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу мен дамытудың өзара байланысы; 
  • оқушылардың бойында жоғары деңгейде оқуға деген оң мотивацияны дамыту, олардың оқу сапасын үнемі арттыру; 
  • оқу үшін қолайлы психологиялық атмосфераны құру; 
  • оқытудың төмен нәтижелерінің себептерін анықтау және оқушылардың оқу деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау бойынша аналитикалық қызметті жүйелі түрде жүзеге асыру; 
  • оқушыларға білім берудің заманауи тәсілдерін жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби құзыреттілікті жетілдіру; 
  • дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру; 
  • оқу жылының қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар білім алушылармен жеке жұмыс есебінен білім сапасын арттырудың қолда бар резервтерін пайдалану; 
  • әр оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін тану. 


Басқару шешімдері

  • білім алушылардың оқытудың белгілі бір кезеңінде пәндер бойынша міндетті білім берудің нақты мазмұнын меңгерудегі қажетті деңгейдегі жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асыру; білім беру ұйымының мұғалімдері пайдаланатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен нысандарын түзету мақсатында жекелеген пәндер бойынша, сыныптар бойынша, мектеп бойынша оқушылардың оқуына салыстырмалы талдау жүргізу; 
  • білім беру сапасын арттыру мәселелері бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау және осы негізде оқушылардың оқу сапасын арттыру бойынша мұғалімдерге практикалық ұсыныстар әзірлеу; 
  • білім беру технологияларын игеру бойынша педагог қызметкерлердің жұмысын нақты бақылау және қадағалау; 
  • білім алушылардың жалпы білім беру дағдылары мен дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялар туралы мұғалімдерді ақпараттандыру.







Анықтама жазған:                    Г.А.Журынова

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: