2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ » КГУ ОШ №168 Управления Образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№168 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ
05
январь
2024

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ

2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ

2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының соңында мектепте 1061 оқушы оқиды. Жиынтық сыныптар саны – 43, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады.

2023-2024 оқу жылының 3-ші тоқсанында – 23 оқушы кетті, – 11 оқушы келді.

  • 1–4 сынып – 409 оқушы;
  • 5–9 сынып – 519 оқушы;
  • 10–11 сынып  133 оқушы;
  • үйде оқитын оқушы саны -2;
  • ЕБҚ бар оқушы саны-10. (2 оқушы алынды. 11 сыныптағы оқушының ПМПК қорытындысы болмаған. 6-сыныптағы оқушыны ППҚК-ның шешімімен шықты.)
  • 1-ауысым – 646 оқушы
  • 2-ауысым – 415 оқушы


3-тоқсандағы оқушылар қозғалысы


3-тоқсанның басындағы оқушылар саны

Кеткен  оқушылар саны

Келген  оқушылар саны

3-тоқсанның соңында оқушы саны

Динамика 

1073

23

11

1061

-12

























2023-2024 оқу жылының төрттен үш бөлігінде білім алушылардың 

келуі мен кетуін салыстырмалы талдау


Тоқсан 

Тоқсан басындағы оқушы саны

Кеткен  оқушылар саны

Келген  оқушылар саны

Тоқсан соңында оқушы саны

Динамика 

1-тоқсан

1088

17

18

1087

-1

2-тоқсан

1087

8

22

1073

-14

3-тоқсан

1073

23

11

1061

-12


3 жыл ішінде білім алушылар контингентінің динамикасы (3-тоқсанда)

Оқыту кезеңдері

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

саны

орташа толтыру

саны

орташа толтыру

саны

орташа толтыру

оқушы

сынып

оқушы

сынып

оқушы

сынып

Мектепалды 

42

2

21

46

2

23

35

2

18

Бастауыш мектеп

394

17

23

422

17

25

409

17

24

Орта буын

455

18

25

515

19

27

519

20

26

Ересек буын

82

4

20,5

119

5

24

133

6

22

Мектеп бойынша барлығы

931

39

24

1056

41

26

1061

43

25



Қорытынды Келесі оқу жылында 2-сыныптардан 1 сынып қысқаруы мүмкін, себебі сыныпта 23,25,22,22,19 оқушыдан отыр.орташа толымдылық – 28 оқушыдан болады. 5-сыныптардан 1 сынып қысқаруы мүмкін, себебі 21,21,23,19 оқушыдан отыр, орташа толымдылық – 3 сыныпта 28 оқушыдан болады. Барлығы 39 сынып болса, 4 сыныпқа қысқарады.


2023/2024 оқу жылының 3-тоқсанындағы сыныптар бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы

Сынып 

Оқушы саны

Озаттар

Екпінділер

Үлгермеуші 

сапа % 

сапа %

1

1 «А»

27

-

-

-

-

-

2

1 «Ә»

27

-

-

-

-

-

3

1 «Б»

25

-

-

-

-

-

4

1 «В»

27

-

-

-

-

-

Жиыны 


106

-

-

-

-

-

5

2 «А»

23

12

8

0

87%

100%

6

2 «Ә»

25

10

9

0

76%

100%

7

2 «Б»

22

11

6

0

77%

100%

8

2 «В»

22

5

12

0

77%

100%

9

2 «Г»

19

4

8

0

63%

100%

Жиыны



111

42

43

0

77%

100%

10

3 «А»

27

8

11

0

70%

100%

11

3 «Ә»

28

10

10

0

71%

100%

12

3 «Б»

27

8

11

0

70%

100%

13

3 «В»

26

6

11

0

65%

100%

Жиыны



108

32

43

0

69%

100%

14

4 «А»

21

8

7

0

71%

100%

15

4 «Ә»

21

8

7

0

71%

100%

16

4 «Б»

23

8

8

0

70%

100%

17

4 «В»

19

6

9

0

79%

100%

Жиыны


84


30

31

0

73%

100%

18

5 «А»

31

15

12

0

87%

100%

19

5 «Ә»

29

9

11

0

69%

100%

20

5 «Б»

21

1

3

6

19%

72%

21

5 «В»

20

4

1

0

28%

100%

Жиыны


101


29

27

6

55%

94%

22

6 «А»

29

9

17

0

90%

100%

23

6 «Ә»

29

5

13

0

62%

100%

24

6 «Б»

26

1

3

0

15%

100%

25

6 «В»

23

1

4

0

22%

100%

Жиыны


107

16

37

0

50%

100%

26

7 «А»

23

13

9

0

96%

100%

27

7 «Ә»

23

6

8

0

61%

100%

28

7 «Б»

20

3

8

1

55%

99%

29

7 «В»

23

2

7

1

39%

99%

Жиыны


89


24

32

2

63%

99%

30

8 «А»

26

7

6

0

50%

100%

31

8 «Ә»

30

2

13

0

50%

100%

32

8 «Б»

26

3

10

0

50%

100%

33

8 «В»

27

2

13

0

56%

100%

Жиыны


109


13

43

0

51%

100%

34

9 «А»

28

5

13

0

64%

100%

35

9 «Ә»

26

6

12

0

69%

100%

36

9 «Б»

30

4

6

0

33%

100%

37

9 «В»

29

5

19

0

83%

100%

Жиыны


113


20

50

0

62%

100%

38

10 «А»

28

11

5

0

57%

100%

39

10 «Ә»

16

3

5

0

50%

100%

40

10 «Б»

11

3

3

0

55%

100%

Жиыны


55

17

13

0

55%

100%


41

11 «А»

29

8

13

0

72%

100%

42

11 «Ә»

25

12

7

0

76%

100%

43

11 «В»

24

6

5

0

46%

100%

Жиыны


78

26

25

0

65%

100%

Қорытынды  


955

249

344

8

62%

99%

2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының қорытындысы бойынша оқушылардың ББД сапасы

Сынып 

Оқушы саны

Озаттар

Екпінділер

Үлгермеуші 

 % үлгерім

% сапасы

1

2

111

42

43

0

77%

100%

2

3

108

32

43

0

69%

100%

3

4

84

30

31

0

73%

100%

Қорытынды  2–4

303

104

117

0

73%

100%

4

5

101

29

27

6

55%

94%

5

6

107

16

37

0

50%

100%

6

7

89

24

32

2

63%

99%

7

8

109

13

43

0

51%

100%

8

9

113

20

50

0

62%

100%

Қорытынды 5–9

519

102

189

8

56%

99%

9

10

55

17

13

0

55%

100%

10

11

78

26

25

0

65%

100%

Қорытынды 10–11

133

43

38

0

61%

100%

МЕКТЕП БОЙЫНША БАРЛЫҒЫ

955

249

344

8

62%

99%

2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының қорытындысы бойынша оқу сатысы бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы (бірінші сынып оқушыларын есептемегенде)

Сынып 

Оқушы саны

Озаттар

Екпінділер

Үлгермеуші 

 % үлгерім

% сапасы

2–4 

303

104

117

0

73%

100%

2

5–9 

519

102

189

8

56%

99%

3

10–11

133

43

38

0

61%

100%

Жиыны 

2–11

955

249

344

8

62%

99%



Үлгерім нәтижелері және тоқсан бойынша білім сапасы

Тоқсан  

Оқушы саны

Озаттар

Екпінділер

Үлгермеуші 

 % үлгерім

% сапасы

1-тоқсан

981

167

295

20

98%

47%

2-тоқсан

968

198

293

30

97%

50,7%

3-тоқсан

955

249

344

8

99%

62%



Қорытынды алдыңғы тоқсандармен салыстырғанда өсу бар. 

Тоқсан бойынша үлгерім мен білім сапасының динамикасы


Тоқсан  

үлгерім %

Динамика

сапа % 

Динамика

1-тоқсан

98%

-2

47%


2-тоқсан

97%

-3

50,7%

+ 3,7%

3-тоқсан

99%

-1

62%

+ 11,3%


3 жылдағы 3-тоқсан қорытындысы бойынша сапаны талдау


2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы 

2023/2024 оқу жылы 

Динамика

2–4 сынып

Оқушы саны

279

294

303


Үздіктер саны

76

91

104


Екпінділер саны

111

115

117


% сапа

67%

70%

73%

+3 %

5–9 сынып

Оқушы саны

456

511

519


Үздіктер саны

78

92

102


Екпінділер саны

145

199

189


% сапа

49%

57%

56%

-1 %

10–11 сынып

Оқушы саны

83

117

133


Үздіктер саны

21

28

43


Екпінділер саны

38

45

38


% сапа

71%

62%

61%


2–11 сынып

Оқушы саны

818+114

922+117

955+106


Үздіктер саны

96

211

249


Екпінділер саны

111

359

344


% сапа

67%

62%

62%

0%


Қадамдар бойынша 2 жылдағы сапа мен үлгерім динамикасы


Оқыту кезеңдері

2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

Динамика

үлгерім %


сапа %

үлгерім %


сапа %

2–4 сынып

100%

66%

100%

73%

+7%

5–9 сынып

100%

60.9%

96%

56%

-5%

10–11 сынып

100%

61.7%

100%

61%

-1%

2–11 сынып

100%

62.7%

99%

62%

-0,7%


Қорытынды былтырғы оқу жылының 3-тоқсанымен салыстырғанда өзгеріс жоқ. Бастауыш сыныпта білім сапасы – 7%-ға өссе, 5-9 сыныптар арасында  білім сапасы -5%-ға төмендеген. 10-11 сыныптарда өзгеріс жоқ. Былтырғы оқу жылында – 62,7% болса, биылғы оқу жылында тек 0,7%-ға  төмендеген.



Мектеп бойынша үш жылдағы 3-тоқсанның сапа және үлгерім динамикасы

сыныптар

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

Динамика


Оқушы саны


сапа %

Оқушы саны


сапа %

Оқушы саны


сапа %

2-4 сыныптар

279

60%

296

66%

303

73%

+7%

5-9 сыныптар

453

46%

515

60,9%

519

56%

-5%

10-11 сыныптар

84

66,7%

115

61,7%

133

60,9%

-0,8%

Жалпы мектеп

816

53,4%

926

62,7%

955

62%

-0,7%











Қорытынды: үш жылдың қорытындысына қарап отырсақ, бастауышта оқушы саны өсіп отырған, білім сапасы да өсіп отырғандығы байқалады. 5-9 сыныптар, 10-11 лерде керісінше білім сапасы алдыңғы жылдармен салыстырғанда төмендеп отырған. 2021-2022 оқу жылымен салыстырғанда 9%-ға өскен.


«Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназия» КММ
 2023-2024 оқу жылының 3-тоқсан бойынша пәндер бойынша білім және үлгерім сапасы


 Қазақ тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

17

13

0

0

96,8

97

5 «Ә»

29

11

17

1

0

96,6

100

5 «Б»

21

1

6

9

4

33,3

76

5 «В»

20

5

3

12

0

40,0

100

Барлығы

101

34

39

22

4

72,3

94

6 «А»

29

22

7

0

0

100,0

100

6 «Ә»

29

10

18

1

0

96,6

100

6 «Б»

26

2

15

9

0

65,4

100

6 «В»

24

3

15

6

0

75,0

100

Барлығы

108

37

55

16

0

85,2

100

7 «А»

23

14

8

1

0

95,7

100

7 «Ә»

23

11

11

1

0

95,7

100

7 «Б»

20

7

5

8

0

60,0

100

7 «В»

23

5

10

8

0

65,2

100

Барлығы

89

37

34

18

0

79,8

100

8 «А»

26

11

6

9

0

65,4

100

8 «Ә»

30

2

19

9

0

70,0

100

8 «Б»

26

4

13

9

0

65,4

100


27

6

11

10

0

63,0

100

Барлығы

109

23

49

37

0

66,1

100

9 «А»

28

10

13

5

0

82,1

100

9 «Ә»

26

10

13

3

0

88,5

100

9 «Б»

30

8

13

9

0

70,0

100


29

13

16

0

0

100,0

100

Барлығы

113

41

55

17

0

85,0

100

10 «Б»

11

5

2

4

0

63,64

100

Барлығы

11

5

2

4

0

63,64

100

11 «Б»

24

10

9

5

0

79,2

100

Барлығы

24

10

9

5

0

79,2

100


Қазақ әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

18

12

0

0

96,8

97

5 «Ә»

29

10

15

4

0

86,2

100

5 «Б»

21

1

5

9

5

28,6

71

5 «В»

20

4

5

11

0

45,0

100

Барлығы

101

33

37

24

5

69,3

93

6 «А»

29

20

9

0

0

100,0

100

6 «Ә»

29

8

17

4

0

86,2

100

6 «Б»

26

1

25

0

0

100,0

100

6 «В»

23

4

12

7

0

69,6

100

Барлығы

107

33

63

11

0

89,7

100

7 «А»

23

13

10

0

0

100,0

100

7 «Ә»

23

10

10

3

0

87,0

100

7 «Б»

20

7

6

7

0

65,0

100

7 «В»

23

6

8

9

0

60,9

100

Барлығы

89

36

34

19

0

78,7

100

8 «А»

26

13

8

5

0

80,8

100

8 «Ә»

30

5

16

9

0

70,0

100

8 «Б»

26

4

12

10

0

61,5

100

8 «В»

27

5

10

12

0

55,6

100

Барлығы

109

27

46

36

0

67,0

100

9 «А»

28

16

9

3

0

89,3

100

9 «Ә»

26

10

10

6

0

76,9

100

9 «Б»

30

4

11

15

0

50,0

100

9 «В»

29

9

20

0

0

100,0

100

Барлығы

113

39

50

24

0

78,8

100

10 «А»

28

14

8

6

0

78,6

100

10 «Ә»

16

4

8

4

0

75,0

100

10 «Б»

11

4

3

4

0

63,6

100

Барлығы

55

22

19

14

0

74,5

100

11 «А»

29

8

18

3

0

89,7

100

11 «Ә»

25

18

6

1

0

96,0

100

11 «Б»

24

13

6

5

0

79,2

100

Барлығы

78

39

30

9

0

88,5

100


Орыс тілі мен әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

15

15

0

0

96,8

97

5 «Ә»

29

11

15

3

0

89,7

100

5 «Б»

21

1

5

14

0

28,6

95

5 «В»

18

4

5

9

0

50,0

100

Барлығы

99

31

40

26

0

71,7

98

6 «А»

29

18

11

0

0

100,0

100

6 «Ә»

29

6

21

2

0

93,1

100

6 «Б»

26

3

22

1

0

96,2

100

6 «В»

23

5

9

9

0

60,9

100

Барлығы

107

32

63

12

0

88,8

100

7 «А»

23

17

6

0

0

100,0

100

7 «Ә»

23

7

16

0

0

100,0

100

7 «Б»

20

7

7

6

0

70,0

100

7 «В»

23

5

8

10

0

56,5

100

Барлығы

89

36

37

16

0

82,0

100

8 «А»

26

12

9

5

0

80,8

100

8 «Ә»

30

4

14

12

0

60,0

100

8 «Б»

26

7

9

10

0

61,5

100

8 «В»

27

5

15

7

0

74,1

100

Барлығы

109

28

47

34

0

68,8

100

9 «А»

28

10

14

4

0

85,7

100

9 «Ә»

26

8

18

0

0

100,0

100

9 «Б»

30

6

14

10

0

66,7

100

9 «В»

29

15

14

0

0

100,0

100

Барлығы

113

39

60

14

0

87,6

100

10 «А»

28

14

9

5

0

82,1

100

10 «Ә»

16

4

8

4

0

75,0

100

10 «Б»

11

4

3

4

0

63,6

100

Барлығы

55

22

20

13

0

76,4

100

11 «А»

29

14

15

0

0

100,0

100

11 «Ә»

25

15

10

0

0

100,0

100

11 «Б»

24

8

12

3

0

83,3

96

Барлығы

78

37

37

3

0

94,9

99


Ағылшын тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

23

7

0

0

96,8

97

5 «Ә»

29

20

6

3

0

89,7

100

5 «Б»

21

2

7

11

0

42,9

95

5 «В»

20

7

5

8

0

60,0

100

Барлығы

101

52

25

22

0

76,2

98

6 «А»

29

14

13

2

0

93,1

100

6 «Ә»

29

10

13

6

0

79,3

100

6 «Б»

26

2

10

14

0

46,2

100

6 «В»

24

2

8

14

0

41,7

100

Барлығы

108

28

44

36

0

66,7

100

7 «А»

23

15

7

1

0

95,7

100

7 «Ә»

23

9

9

5

0

78,3

100

7 «Б»

20

4

8

8

0

60,0

100

7 «В»

23

4

9

10

0

56,5

100

Барлығы

89

32

33

24

0

73,0

100

8 «А»

26

9

8

9

0

65,4

100

8 «Ә»

30

2

15

13

0

56,7

100

8 «Б»

26

7

10

9

0

65,4

100

8 «В»

27

5

13

9

0

66,7

100

Барлығы

109

23

46

40

0

63,3

100

9 «А»

28

6

18

4

0

85,7

100

9 «Ә»

26

8

15

3

0

88,5

100

9 «Б»

30

4

15

11

0

63,3

100

9 «В»

29

9

19

1

0

96,6

100

Барлығы

113

27

67

19

0

83,2

100

10 «А»

28

14

8

6

0

78,6

100

10 «Ә»

16

3

8

5

0

68,8

100

10 «Б»

11

3

5

3

0

72,7

100

Барлығы

55

20

21

14

0

74,5

100

11 «А»

29

9

14

6

0

79,3

100

11 «Ә»

25

17

8

0

0

100,0

100

10 «Б»

24

10

11

3

0

87,5

100

Барлығы

78

36

33

9

0

88,5

100



Қазақстан тарихы

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

17

9

4

0

83,9

97

5 «Ә»

29

10

11

8

0

72,4

100

5 «Б»

21

1

5

9

5

28,6

71

5 «В»

20

4

4

12

0

40,0

100

Барлығы

101

32

29

33

5

60,4

93

6 «А»

29

19

10

0

0

100,0

100

6 «Ә»

29

12

15

2

0

93,1

100

6 «Б»

26

5

15

6

0

76,9

100

6 «В»

23

3

13

7

0

69,6

100

Барлығы

107

39

53

15

0

86,0

100

7 «А»

23

13

9

1

0

95,7

100

7 «Ә»

23

7

7

9

0

60,9

100

7 «Б»

20

4

8

8

0

60,0

100

7 «В»

23

2

7

14

0

39,1

100

Барлығы

89

26

31

32

0

64,0

100

8 «А»

26

11

9

6

0

76,9

100

8 «Ә»

30

2

15

13

0

56,7

100

8 «Б»

26

10

7

9

0

65,4

100

8 «В»

27

7

11

9

0

66,7

100

Барлығы

109

30

42

37

0

66,1

100

9 «А»

28

9

10

9

0

67,9

100

9 «Ә»

26

10

12

4

0

84,6

100

9 «Б»

30

8

13

9

0

70,0

100

9 «В»

29

6

23

0

0

100,0

100

Барлығы

113

33

58

22

0

80,5

100

10 «А»

28

0

0

0

0

0,0

0

10 «Ә»

16

0

0

0

0

0,0

0

10 «Б»

11

3

4

4

0

63,6

100

Барлығы

55

3

4

4

0

12,7

20

11 «А»

29

0

0

0

0

0,0

0

11 «Ә»

25

0

0

0

0

0,0

0

11 «Б»

24

9

9

6

0

75,0

100

Барлығы

78

9

9

6

0

23,1

31


Дүниежүзі тарихы

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

10 «Б»

11

4

4

3

0

72,73

100

Барлығы

11

4

4

3

0

72,73

100

11 «Б»

24

10

8

6

0

75,0

100

Барлығы

24

10

8

6

0

75,0

100


Құқық негіздері

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

10 «Б»

11

3

6

2

0

81,82

100

Барлығы

11

3

6

2

0

81,82

100

11 «Б»

24

12

5

7

0

70,83

100

Барлығы

24

12

5

7

0

70,83

100


Математика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

21

9

0

0

96,8

97

5 «Ә»

29

13

7

9

0

69,0

100

5 «Б»

21

3

3

10

4

28,6

76

5 «В»

20

4

7

9

0

55,0

100

Барлығы

101

41

26

28

4

66,3

94

6 «А»

29

21

6

2

0

93,1

100

6 «Ә»

29

10

17

2

0

93,1

100

6 «Б»

26

3

10

13

0

50,0

100

6 «В»

23

1

10

12

0

47,8

100

Барлығы

107

35

43

29

0

72,9

100


Алгебра

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

23

14

8

1

0

95,7

100

7 «Ә»

23

12

7

4

0

82,6

100

7 «Б»

20

7

4

8

1

55,0

95

7 «В»

23

5

4

13

1

39,1

96

Барлығы

89

38

23

26

2

68,5

98

8 «А»

26

9

5

12

0

53,8

100

8 «Ә»

30

8

8

14

0

53,3

100

8 «Б»

26

3

11

12

0

53,8

100

8 «В»

27

3

13

11

0

59,3

100

Барлығы

109

23

37

49

0

55,0

100

9 «А»

28

8

11

9

0

67,9

100

9 «Ә»

26

9

9

8

0

69,2

100

9 «Б»

30

4

9

17

0

43,3

100

9 «В»

29

7

18

4

0

86,2

100

Барлығы

113

28

47

38

0

66,4

100

10 «А»

28

13

11

4

0

85,7

100

10 «Ә»

16

3

6

7

0

56,3

100

10 «Б»

11

3

3

5

0

54,5

100

Барлығы

55

19

20

16

0

70,9

100

11 «А»

29

13

13

3

0

89,7

100

11 «Ә»

25

12

7

6

0

76,0

100

11 «Б»

24

8

5

11

0

54,2

100

Барлығы

78

33

25

20

0

74,4

100


Геометрия

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

10 «А»

28

12

4

12

0

57,1

100

10 «Ә»

16

3

5

8

0

50,0

100

Барлығы

55

15

9

20

0

43,6

80

11 «А»

29

10

13

6

0

79,3

100

11 «Ә»

25

12

8

5

0

80,0

100

Барлығы

78

22

21

11

0

55,1

69


Информатика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

10 «А»

28

16

8

4

0

85,7

100

Барлығы

28

16

8

4

0

85,7

100

11 «А»

29

13

13

3

0

89,7

100

11 «Ә»

26

18

8

0

0

100,0

100

Барлығы

55

31

21

3

0

94,5

100



Физика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

23

15

7

1

0

95,7

100

7 «Ә»

23

11

9

3

0

87,0

100

7 «Б»

20

8

4

8

0

60,0

100

7 «В»

23

4

9

10

0

56,5

100

Барлығы

89

38

29

22

0

75,3

100

8 «А»

26

9

9

8

0

69,2

100

8 «Ә»

30

3

13

14

0

53,3

100

8 «Б»

26

4

11

11

0

57,7

100

8 «В»

27

2

15

10

0

63,0

100

Барлығы

109

18

48

43

0

60,6

100

9 «А»

28

8

15

5

0

82,1

100

9 «Ә»

26

7

12

7

0

73,1

100

9 «Б»

30

6

9

15

0

50,0

100

9 «В»

29

11

17

1

0

96,6

100

Барлығы

113

32

53

28

0

75,2

100

10 «А»

28

12

9

7

0

75,0

100

Барлығы

28

12

9

7

0

75,0

100

11 «А»

29

12

15

2

0

93,1

100

Барлығы

29

12

15

2

0

93,1

100


Химия

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

23

16

7

0

0

100,0

100

7 «Ә»

23

13

7

3

0

87,0

100

7 «Б»

20

8

8

4

0

80,0

100

7 «В»

23

7

9

7

0

69,6

100

Барлығы

89

44

31

14

0

84,3

100

8 «А»

26

9

9

8

0

69,2

100

8 «Ә»

30

5

17

8

0

73,3

100

8 «Б»

26

6

11

9

0

65,4

100

8 «В»

27

7

12

8

0

70,4

100

Барлығы

109

27

49

33

0

69,7

100

9 «А»

28

8

12

8

0

71,4

100

9 «Ә»

26

9

10

7

0

73,1

100

9 «Б»

30

6

11

13

0

56,7

100

9 «В»

29

5

20

4

0

86,2

100

Барлығы

113

28

53

32

0

71,7

100

10 «Ә»

16

4

9

3

0

81,25

100

Барлығы

16

4

9

3

0

81,25

100

11 «Ә»

10

7

3

0

0

100

100

Барлығы

10

7

3

0

0

100

100


Биология

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

23

15

8

0

0

100,0

100

7 «Ә»

23

14

6

3

0

87,0

100

7 «Б»

20

3

9

8

0

60,0

100

7 «В»

23

3

9

11

0

52,2

100

Барлығы

89

35

32

22

0

75,3

100

8 «А»

26

7

10

9

0

65,4

100

8 «Ә»

30

3

14

13

0

56,7

100

8 «Б»

26

4

13

9

0

65,4

100

8 «В»

27

2

14

11

0

59,3

100

Барлығы

109

16

51

42

0

61,5

100

9 «А»

28

6

13

9

0

67,9

100

9 «Ә»

26

7

13

6

0

76,9

100

9 «Б»

30

4

13

13

0

56,7

100

9 «В»

29

6

19

4

0

86,2

100

Барлығы

113

23

58

32

0

71,7

100

10 «Ә»

16

5

7

4

0

75,0

100

Барлығы

16

5

7

4

0

75,0

100

11 «Ә»

25

15

7

3

0

88,0

100

Барлығы

25

15

7

3

0

88,0

100


Жаратылыстану

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

22

7

1

0

93,5

97

5 «Ә»

29

16

8

5

0

82,8

100

5 «Б»

21

6

5

9

0

52,4

95

5 «В»

20

6

3

11

0

45,0

100

Барлығы

101

50

23

26

0

72,3

98

6 «А»

29

16

13

0

0

100,0

100

6 «Ә»

29

10

14

5

0

82,8

100

6 «Б»

26

5

16

5

0

80,8

100

6 «В»

23

4

13

6

0

73,9

100

Барлығы

107

35

56

16

0

85,0

100


География

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

10 «А»

28

16

6

6

0

78,6

100

10 «Б»

11

6

3

2

0

81,8

100

Барлығы

39

22

9

8

0

79,5

100

11 «А»

29

12

10

7

0

75,9

100

11 «Б»

24

13

7

4

0

83,3

100

Барлығы

53

25

17

11

0

79,2

100




Ұсыныстар:

2023-2024 оқу жылының II жартыжылдығында мектеп мұғалімдері білім беру сапасын арттыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз етуі қажет: 

оқытудың жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған педагогикалық жүйені жетілдіру; 

  • жеке, сараланған тәсілдерді қарастыратын тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды қолдану; 
  • жеке тұлғаның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу мен дамытудың өзара байланысы; 
  • оқушылардың бойында жоғары деңгейде оқуға деген оң мотивацияны дамыту, олардың оқу сапасын үнемі арттыру; 
  • оқу үшін қолайлы психологиялық атмосфераны құру; 
  • оқытудың төмен нәтижелерінің себептерін анықтау және оқушылардың оқу деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау бойынша аналитикалық қызметті жүйелі түрде жүзеге асыру; 
  • оқушыларға білім берудің заманауи тәсілдерін жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби құзыреттілікті жетілдіру; 
  • дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру; 
  • оқу жылының қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар білім алушылармен жеке жұмыс есебінен білім сапасын арттырудың қолда бар резервтерін пайдалану; 
  • әр оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін тану. 


  • Басқару шешімдері
  • білім алушылардың білім берудің белгілі бір кезеңінде пәндер бойынша міндетті білім берудің нақты мазмұнын меңгерудегі қажетті деңгейдегі жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асыру; білім беру ұйымының мұғалімдері пайдаланатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен нысандарын түзету мақсатында жекелеген пәндер бойынша, сыныптар бойынша, мектеп бойынша оқушылардың оқуына салыстырмалы талдау жүргізу; 
  • білім беру сапасын арттыру мәселелері бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау және осы негізде оқушылардың оқу сапасын арттыру бойынша мұғалімдерге практикалық ұсыныстар әзірлеу; 
  • білім беру технологияларын игеру бойынша педагог қызметкерлердің жұмысын нақты бақылау және қадағалау; 
  • білім алушылардың жалпы білім беру дағдылары мен дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялар туралы мұғалімдерді ақпараттандыру.


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: