2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ 3-ТОҚСАНЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ БОЙЫНША ОҚЫТУ САПАСЫН ТАЛДАУ
2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының соңында мектепте 1061 оқушы оқиды. Жиынтық сыныптар саны – 43, сыныптардағы орташа толымдылық – 25 оқушыны құрады.
2023-2024 оқу жылының 3-ші тоқсанында – 23 оқушы кетті, – 11 оқушы келді.
- 1–4 сынып – 409 оқушы;
- 5–9 сынып – 519 оқушы;
- 10–11 сынып 133 оқушы;
- үйде оқитын оқушы саны -2;
- ЕБҚ бар оқушы саны-10. (2 оқушы алынды. 11 сыныптағы оқушының ПМПК қорытындысы болмаған. 6-сыныптағы оқушыны ППҚК-ның шешімімен шықты.)
- 1-ауысым – 646 оқушы
- 2-ауысым – 415 оқушы
3-тоқсандағы оқушылар қозғалысы
3-тоқсанның басындағы оқушылар саны | Кеткен оқушылар саны | Келген оқушылар саны | 3-тоқсанның соңында оқушы саны | Динамика |
1073 | 23 | 11 | 1061 | -12 |
2023-2024 оқу жылының төрттен үш бөлігінде білім алушылардың
келуі мен кетуін салыстырмалы талдау
Тоқсан | Тоқсан басындағы оқушы саны | Кеткен оқушылар саны | Келген оқушылар саны | Тоқсан соңында оқушы саны | Динамика |
1-тоқсан | 1088 | 17 | 18 | 1087 | -1 |
2-тоқсан | 1087 | 8 | 22 | 1073 | -14 |
3-тоқсан | 1073 | 23 | 11 | 1061 | -12 |
3 жыл ішінде білім алушылар контингентінің динамикасы (3-тоқсанда)
Оқыту кезеңдері | 2021/2022 оқу жылы | 2022/2023 оқу жылы | 2023/2024 оқу жылы | ||||||
саны | орташа толтыру | саны | орташа толтыру | саны | орташа толтыру | ||||
оқушы | сынып | оқушы | сынып | оқушы | сынып | ||||
Мектепалды | 42 | 2 | 21 | 46 | 2 | 23 | 35 | 2 | 18 |
Бастауыш мектеп | 394 | 17 | 23 | 422 | 17 | 25 | 409 | 17 | 24 |
Орта буын | 455 | 18 | 25 | 515 | 19 | 27 | 519 | 20 | 26 |
Ересек буын | 82 | 4 | 20,5 | 119 | 5 | 24 | 133 | 6 | 22 |
Мектеп бойынша барлығы | 931 | 39 | 24 | 1056 | 41 | 26 | 1061 | 43 | 25 |
Қорытынды Келесі оқу жылында 2-сыныптардан 1 сынып қысқаруы мүмкін, себебі сыныпта 23,25,22,22,19 оқушыдан отыр.орташа толымдылық – 28 оқушыдан болады. 5-сыныптардан 1 сынып қысқаруы мүмкін, себебі 21,21,23,19 оқушыдан отыр, орташа толымдылық – 3 сыныпта 28 оқушыдан болады. Барлығы 39 сынып болса, 4 сыныпқа қысқарады.
2023/2024 оқу жылының 3-тоқсанындағы сыныптар бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы
№ | Сынып | Оқушы саны | Озаттар | Екпінділер | Үлгермеуші | сапа % | сапа % |
1 | 1 «А» | 27 | - | - | - | - | - |
2 | 1 «Ә» | 27 | - | - | - | - | - |
3 | 1 «Б» | 25 | - | - | - | - | - |
4 | 1 «В» | 27 | - | - | - | - | - |
Жиыны | 106 | - | - | - | - | - | |
5 | 2 «А» | 23 | 12 | 8 | 0 | 87% | 100% |
6 | 2 «Ә» | 25 | 10 | 9 | 0 | 76% | 100% |
7 | 2 «Б» | 22 | 11 | 6 | 0 | 77% | 100% |
8 | 2 «В» | 22 | 5 | 12 | 0 | 77% | 100% |
9 | 2 «Г» | 19 | 4 | 8 | 0 | 63% | 100% |
Жиыны | 111 | 42 | 43 | 0 | 77% | 100% | |
10 | 3 «А» | 27 | 8 | 11 | 0 | 70% | 100% |
11 | 3 «Ә» | 28 | 10 | 10 | 0 | 71% | 100% |
12 | 3 «Б» | 27 | 8 | 11 | 0 | 70% | 100% |
13 | 3 «В» | 26 | 6 | 11 | 0 | 65% | 100% |
Жиыны | 108 | 32 | 43 | 0 | 69% | 100% | |
14 | 4 «А» | 21 | 8 | 7 | 0 | 71% | 100% |
15 | 4 «Ә» | 21 | 8 | 7 | 0 | 71% | 100% |
16 | 4 «Б» | 23 | 8 | 8 | 0 | 70% | 100% |
17 | 4 «В» | 19 | 6 | 9 | 0 | 79% | 100% |
Жиыны | 84 | 30 | 31 | 0 | 73% | 100% | |
18 | 5 «А» | 31 | 15 | 12 | 0 | 87% | 100% |
19 | 5 «Ә» | 29 | 9 | 11 | 0 | 69% | 100% |
20 | 5 «Б» | 21 | 1 | 3 | 6 | 19% | 72% |
21 | 5 «В» | 20 | 4 | 1 | 0 | 28% | 100% |
Жиыны | 101 | 29 | 27 | 6 | 55% | 94% | |
22 | 6 «А» | 29 | 9 | 17 | 0 | 90% | 100% |
23 | 6 «Ә» | 29 | 5 | 13 | 0 | 62% | 100% |
24 | 6 «Б» | 26 | 1 | 3 | 0 | 15% | 100% |
25 | 6 «В» | 23 | 1 | 4 | 0 | 22% | 100% |
Жиыны | 107 | 16 | 37 | 0 | 50% | 100% | |
26 | 7 «А» | 23 | 13 | 9 | 0 | 96% | 100% |
27 | 7 «Ә» | 23 | 6 | 8 | 0 | 61% | 100% |
28 | 7 «Б» | 20 | 3 | 8 | 1 | 55% | 99% |
29 | 7 «В» | 23 | 2 | 7 | 1 | 39% | 99% |
Жиыны | 89 | 24 | 32 | 2 | 63% | 99% | |
30 | 8 «А» | 26 | 7 | 6 | 0 | 50% | 100% |
31 | 8 «Ә» | 30 | 2 | 13 | 0 | 50% | 100% |
32 | 8 «Б» | 26 | 3 | 10 | 0 | 50% | 100% |
33 | 8 «В» | 27 | 2 | 13 | 0 | 56% | 100% |
Жиыны | 109 | 13 | 43 | 0 | 51% | 100% | |
34 | 9 «А» | 28 | 5 | 13 | 0 | 64% | 100% |
35 | 9 «Ә» | 26 | 6 | 12 | 0 | 69% | 100% |
36 | 9 «Б» | 30 | 4 | 6 | 0 | 33% | 100% |
37 | 9 «В» | 29 | 5 | 19 | 0 | 83% | 100% |
Жиыны | 113 | 20 | 50 | 0 | 62% | 100% | |
38 | 10 «А» | 28 | 11 | 5 | 0 | 57% | 100% |
39 | 10 «Ә» | 16 | 3 | 5 | 0 | 50% | 100% |
40 | 10 «Б» | 11 | 3 | 3 | 0 | 55% | 100% |
Жиыны | 55 | 17 | 13 | 0 | 55% | 100% | |
41 | 11 «А» | 29 | 8 | 13 | 0 | 72% | 100% |
42 | 11 «Ә» | 25 | 12 | 7 | 0 | 76% | 100% |
43 | 11 «В» | 24 | 6 | 5 | 0 | 46% | 100% |
Жиыны | 78 | 26 | 25 | 0 | 65% | 100% | |
Қорытынды | 955 | 249 | 344 | 8 | 62% | 99% |
2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының қорытындысы бойынша оқушылардың ББД сапасы
№ | Сынып | Оқушы саны | Озаттар | Екпінділер | Үлгермеуші | % үлгерім | % сапасы |
1 | 2 | 111 | 42 | 43 | 0 | 77% | 100% |
2 | 3 | 108 | 32 | 43 | 0 | 69% | 100% |
3 | 4 | 84 | 30 | 31 | 0 | 73% | 100% |
Қорытынды 2–4 | 303 | 104 | 117 | 0 | 73% | 100% | |
4 | 5 | 101 | 29 | 27 | 6 | 55% | 94% |
5 | 6 | 107 | 16 | 37 | 0 | 50% | 100% |
6 | 7 | 89 | 24 | 32 | 2 | 63% | 99% |
7 | 8 | 109 | 13 | 43 | 0 | 51% | 100% |
8 | 9 | 113 | 20 | 50 | 0 | 62% | 100% |
Қорытынды 5–9 | 519 | 102 | 189 | 8 | 56% | 99% | |
9 | 10 | 55 | 17 | 13 | 0 | 55% | 100% |
10 | 11 | 78 | 26 | 25 | 0 | 65% | 100% |
Қорытынды 10–11 | 133 | 43 | 38 | 0 | 61% | 100% | |
МЕКТЕП БОЙЫНША БАРЛЫҒЫ | 955 | 249 | 344 | 8 | 62% | 99% |
2023-2024 оқу жылының 3-тоқсанының қорытындысы бойынша оқу сатысы бойынша үлгерім мен білім сапасының қорытындысы (бірінші сынып оқушыларын есептемегенде)
№ | Сынып | Оқушы саны | Озаттар | Екпінділер | Үлгермеуші | % үлгерім | % сапасы |
1 | 2–4 | 303 | 104 | 117 | 0 | 73% | 100% |
2 | 5–9 | 519 | 102 | 189 | 8 | 56% | 99% |
3 | 10–11 | 133 | 43 | 38 | 0 | 61% | 100% |
Жиыны | 2–11 | 955 | 249 | 344 | 8 | 62% | 99% |
Үлгерім нәтижелері және тоқсан бойынша білім сапасы
Тоқсан | Оқушы саны | Озаттар | Екпінділер | Үлгермеуші | % үлгерім | % сапасы |
1-тоқсан | 981 | 167 | 295 | 20 | 98% | 47% |
2-тоқсан | 968 | 198 | 293 | 30 | 97% | 50,7% |
3-тоқсан | 955 | 249 | 344 | 8 | 99% | 62% |
Қорытынды алдыңғы тоқсандармен салыстырғанда өсу бар.
Тоқсан бойынша үлгерім мен білім сапасының динамикасы
Тоқсан | үлгерім % | Динамика | сапа % | Динамика |
1-тоқсан | 98% | -2 | 47% | |
2-тоқсан | 97% | -3 | 50,7% | + 3,7% |
3-тоқсан | 99% | -1 | 62% | + 11,3% |
3 жылдағы 3-тоқсан қорытындысы бойынша сапаны талдау
2021/2022 оқу жылы | 2022/2023 оқу жылы | 2023/2024 оқу жылы | Динамика | |
2–4 сынып | ||||
Оқушы саны | 279 | 294 | 303 | |
Үздіктер саны | 76 | 91 | 104 | |
Екпінділер саны | 111 | 115 | 117 | |
% сапа | 67% | 70% | 73% | +3 % |
5–9 сынып | ||||
Оқушы саны | 456 | 511 | 519 | |
Үздіктер саны | 78 | 92 | 102 | |
Екпінділер саны | 145 | 199 | 189 | |
% сапа | 49% | 57% | 56% | -1 % |
10–11 сынып | ||||
Оқушы саны | 83 | 117 | 133 | |
Үздіктер саны | 21 | 28 | 43 | |
Екпінділер саны | 38 | 45 | 38 | |
% сапа | 71% | 62% | 61% | |
2–11 сынып | ||||
Оқушы саны | 818+114 | 922+117 | 955+106 | |
Үздіктер саны | 96 | 211 | 249 | |
Екпінділер саны | 111 | 359 | 344 | |
% сапа | 67% | 62% | 62% | 0% |
Қадамдар бойынша 2 жылдағы сапа мен үлгерім динамикасы
Оқыту кезеңдері | 2022/2023 оқу жылы | 2023/2024 оқу жылы | Динамика | ||
үлгерім % | сапа % | үлгерім % | сапа % | ||
2–4 сынып | 100% | 66% | 100% | 73% | +7% |
5–9 сынып | 100% | 60.9% | 96% | 56% | -5% |
10–11 сынып | 100% | 61.7% | 100% | 61% | -1% |
2–11 сынып | 100% | 62.7% | 99% | 62% | -0,7% |
Қорытынды былтырғы оқу жылының 3-тоқсанымен салыстырғанда өзгеріс жоқ. Бастауыш сыныпта білім сапасы – 7%-ға өссе, 5-9 сыныптар арасында білім сапасы -5%-ға төмендеген. 10-11 сыныптарда өзгеріс жоқ. Былтырғы оқу жылында – 62,7% болса, биылғы оқу жылында тек 0,7%-ға төмендеген.
Мектеп бойынша үш жылдағы 3-тоқсанның сапа және үлгерім динамикасы
сыныптар | 2021/2022 оқу жылы | 2022/2023 оқу жылы | 2023/2024 оқу жылы | Динамика | ||||
Оқушы саны | сапа % | Оқушы саны | сапа % | Оқушы саны | сапа % | |||
2-4 сыныптар | 279 | 60% | 296 | 66% | 303 | 73% | +7% | |
5-9 сыныптар | 453 | 46% | 515 | 60,9% | 519 | 56% | -5% | |
10-11 сыныптар | 84 | 66,7% | 115 | 61,7% | 133 | 60,9% | -0,8% | |
Жалпы мектеп | 816 | 53,4% | 926 | 62,7% | 955 | 62% | -0,7% | |
Қорытынды: үш жылдың қорытындысына қарап отырсақ, бастауышта оқушы саны өсіп отырған, білім сапасы да өсіп отырғандығы байқалады. 5-9 сыныптар, 10-11 лерде керісінше білім сапасы алдыңғы жылдармен салыстырғанда төмендеп отырған. 2021-2022 оқу жылымен салыстырғанда 9%-ға өскен.
«Қасыл Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназия» КММ
2023-2024 оқу жылының 3-тоқсан бойынша пәндер бойынша білім және үлгерім сапасы
Қазақ тілі
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 17 | 13 | 0 | 0 | 96,8 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 11 | 17 | 1 | 0 | 96,6 | 100 |
5 «Б» | 21 | 1 | 6 | 9 | 4 | 33,3 | 76 |
5 «В» | 20 | 5 | 3 | 12 | 0 | 40,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 34 | 39 | 22 | 4 | 72,3 | 94 |
6 «А» | 29 | 22 | 7 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 10 | 18 | 1 | 0 | 96,6 | 100 |
6 «Б» | 26 | 2 | 15 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
6 «В» | 24 | 3 | 15 | 6 | 0 | 75,0 | 100 |
Барлығы | 108 | 37 | 55 | 16 | 0 | 85,2 | 100 |
7 «А» | 23 | 14 | 8 | 1 | 0 | 95,7 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 11 | 11 | 1 | 0 | 95,7 | 100 |
7 «Б» | 20 | 7 | 5 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 5 | 10 | 8 | 0 | 65,2 | 100 |
Барлығы | 89 | 37 | 34 | 18 | 0 | 79,8 | 100 |
8 «А» | 26 | 11 | 6 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 2 | 19 | 9 | 0 | 70,0 | 100 |
8 «Б» | 26 | 4 | 13 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
27 | 6 | 11 | 10 | 0 | 63,0 | 100 | |
Барлығы | 109 | 23 | 49 | 37 | 0 | 66,1 | 100 |
9 «А» | 28 | 10 | 13 | 5 | 0 | 82,1 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 10 | 13 | 3 | 0 | 88,5 | 100 |
9 «Б» | 30 | 8 | 13 | 9 | 0 | 70,0 | 100 |
29 | 13 | 16 | 0 | 0 | 100,0 | 100 | |
Барлығы | 113 | 41 | 55 | 17 | 0 | 85,0 | 100 |
10 «Б» | 11 | 5 | 2 | 4 | 0 | 63,64 | 100 |
Барлығы | 11 | 5 | 2 | 4 | 0 | 63,64 | 100 |
11 «Б» | 24 | 10 | 9 | 5 | 0 | 79,2 | 100 |
Барлығы | 24 | 10 | 9 | 5 | 0 | 79,2 | 100 |
Қазақ әдебиеті
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 18 | 12 | 0 | 0 | 96,8 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 10 | 15 | 4 | 0 | 86,2 | 100 |
5 «Б» | 21 | 1 | 5 | 9 | 5 | 28,6 | 71 |
5 «В» | 20 | 4 | 5 | 11 | 0 | 45,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 33 | 37 | 24 | 5 | 69,3 | 93 |
6 «А» | 29 | 20 | 9 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 8 | 17 | 4 | 0 | 86,2 | 100 |
6 «Б» | 26 | 1 | 25 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «В» | 23 | 4 | 12 | 7 | 0 | 69,6 | 100 |
Барлығы | 107 | 33 | 63 | 11 | 0 | 89,7 | 100 |
7 «А» | 23 | 13 | 10 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 10 | 10 | 3 | 0 | 87,0 | 100 |
7 «Б» | 20 | 7 | 6 | 7 | 0 | 65,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 6 | 8 | 9 | 0 | 60,9 | 100 |
Барлығы | 89 | 36 | 34 | 19 | 0 | 78,7 | 100 |
8 «А» | 26 | 13 | 8 | 5 | 0 | 80,8 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 5 | 16 | 9 | 0 | 70,0 | 100 |
8 «Б» | 26 | 4 | 12 | 10 | 0 | 61,5 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 10 | 12 | 0 | 55,6 | 100 |
Барлығы | 109 | 27 | 46 | 36 | 0 | 67,0 | 100 |
9 «А» | 28 | 16 | 9 | 3 | 0 | 89,3 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 10 | 10 | 6 | 0 | 76,9 | 100 |
9 «Б» | 30 | 4 | 11 | 15 | 0 | 50,0 | 100 |
9 «В» | 29 | 9 | 20 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
Барлығы | 113 | 39 | 50 | 24 | 0 | 78,8 | 100 |
10 «А» | 28 | 14 | 8 | 6 | 0 | 78,6 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 4 | 8 | 4 | 0 | 75,0 | 100 |
10 «Б» | 11 | 4 | 3 | 4 | 0 | 63,6 | 100 |
Барлығы | 55 | 22 | 19 | 14 | 0 | 74,5 | 100 |
11 «А» | 29 | 8 | 18 | 3 | 0 | 89,7 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 18 | 6 | 1 | 0 | 96,0 | 100 |
11 «Б» | 24 | 13 | 6 | 5 | 0 | 79,2 | 100 |
Барлығы | 78 | 39 | 30 | 9 | 0 | 88,5 | 100 |
Орыс тілі мен әдебиеті
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 15 | 15 | 0 | 0 | 96,8 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 11 | 15 | 3 | 0 | 89,7 | 100 |
5 «Б» | 21 | 1 | 5 | 14 | 0 | 28,6 | 95 |
5 «В» | 18 | 4 | 5 | 9 | 0 | 50,0 | 100 |
Барлығы | 99 | 31 | 40 | 26 | 0 | 71,7 | 98 |
6 «А» | 29 | 18 | 11 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 6 | 21 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
6 «Б» | 26 | 3 | 22 | 1 | 0 | 96,2 | 100 |
6 «В» | 23 | 5 | 9 | 9 | 0 | 60,9 | 100 |
Барлығы | 107 | 32 | 63 | 12 | 0 | 88,8 | 100 |
7 «А» | 23 | 17 | 6 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 7 | 16 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
7 «Б» | 20 | 7 | 7 | 6 | 0 | 70,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 5 | 8 | 10 | 0 | 56,5 | 100 |
Барлығы | 89 | 36 | 37 | 16 | 0 | 82,0 | 100 |
8 «А» | 26 | 12 | 9 | 5 | 0 | 80,8 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 4 | 14 | 12 | 0 | 60,0 | 100 |
8 «Б» | 26 | 7 | 9 | 10 | 0 | 61,5 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 15 | 7 | 0 | 74,1 | 100 |
Барлығы | 109 | 28 | 47 | 34 | 0 | 68,8 | 100 |
9 «А» | 28 | 10 | 14 | 4 | 0 | 85,7 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 8 | 18 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
9 «Б» | 30 | 6 | 14 | 10 | 0 | 66,7 | 100 |
9 «В» | 29 | 15 | 14 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
Барлығы | 113 | 39 | 60 | 14 | 0 | 87,6 | 100 |
10 «А» | 28 | 14 | 9 | 5 | 0 | 82,1 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 4 | 8 | 4 | 0 | 75,0 | 100 |
10 «Б» | 11 | 4 | 3 | 4 | 0 | 63,6 | 100 |
Барлығы | 55 | 22 | 20 | 13 | 0 | 76,4 | 100 |
11 «А» | 29 | 14 | 15 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 15 | 10 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
11 «Б» | 24 | 8 | 12 | 3 | 0 | 83,3 | 96 |
Барлығы | 78 | 37 | 37 | 3 | 0 | 94,9 | 99 |
Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) | |
5 «А» | 31 | 23 | 7 | 0 | 0 | 96,8 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 20 | 6 | 3 | 0 | 89,7 | 100 |
5 «Б» | 21 | 2 | 7 | 11 | 0 | 42,9 | 95 |
5 «В» | 20 | 7 | 5 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 52 | 25 | 22 | 0 | 76,2 | 98 |
6 «А» | 29 | 14 | 13 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 10 | 13 | 6 | 0 | 79,3 | 100 |
6 «Б» | 26 | 2 | 10 | 14 | 0 | 46,2 | 100 |
6 «В» | 24 | 2 | 8 | 14 | 0 | 41,7 | 100 |
Барлығы | 108 | 28 | 44 | 36 | 0 | 66,7 | 100 |
23 | 15 | 7 | 1 | 0 | 95,7 | 100 | |
7 «Ә» | 23 | 9 | 9 | 5 | 0 | 78,3 | 100 |
7 «Б» | 20 | 4 | 8 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 4 | 9 | 10 | 0 | 56,5 | 100 |
Барлығы | 89 | 32 | 33 | 24 | 0 | 73,0 | 100 |
8 «А» | 26 | 9 | 8 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 2 | 15 | 13 | 0 | 56,7 | 100 |
8 «Б» | 26 | 7 | 10 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «В» | 27 | 5 | 13 | 9 | 0 | 66,7 | 100 |
Барлығы | 109 | 23 | 46 | 40 | 0 | 63,3 | 100 |
9 «А» | 28 | 6 | 18 | 4 | 0 | 85,7 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 8 | 15 | 3 | 0 | 88,5 | 100 |
9 «Б» | 30 | 4 | 15 | 11 | 0 | 63,3 | 100 |
9 «В» | 29 | 9 | 19 | 1 | 0 | 96,6 | 100 |
Барлығы | 113 | 27 | 67 | 19 | 0 | 83,2 | 100 |
10 «А» | 28 | 14 | 8 | 6 | 0 | 78,6 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 3 | 8 | 5 | 0 | 68,8 | 100 |
10 «Б» | 11 | 3 | 5 | 3 | 0 | 72,7 | 100 |
Барлығы | 55 | 20 | 21 | 14 | 0 | 74,5 | 100 |
11 «А» | 29 | 9 | 14 | 6 | 0 | 79,3 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 17 | 8 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
10 «Б» | 24 | 10 | 11 | 3 | 0 | 87,5 | 100 |
Барлығы | 78 | 36 | 33 | 9 | 0 | 88,5 | 100 |
Қазақстан тарихы
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 17 | 9 | 4 | 0 | 83,9 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 10 | 11 | 8 | 0 | 72,4 | 100 |
5 «Б» | 21 | 1 | 5 | 9 | 5 | 28,6 | 71 |
5 «В» | 20 | 4 | 4 | 12 | 0 | 40,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 32 | 29 | 33 | 5 | 60,4 | 93 |
6 «А» | 29 | 19 | 10 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 12 | 15 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
6 «Б» | 26 | 5 | 15 | 6 | 0 | 76,9 | 100 |
6 «В» | 23 | 3 | 13 | 7 | 0 | 69,6 | 100 |
Барлығы | 107 | 39 | 53 | 15 | 0 | 86,0 | 100 |
7 «А» | 23 | 13 | 9 | 1 | 0 | 95,7 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 7 | 7 | 9 | 0 | 60,9 | 100 |
7 «Б» | 20 | 4 | 8 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 2 | 7 | 14 | 0 | 39,1 | 100 |
Барлығы | 89 | 26 | 31 | 32 | 0 | 64,0 | 100 |
8 «А» | 26 | 11 | 9 | 6 | 0 | 76,9 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 2 | 15 | 13 | 0 | 56,7 | 100 |
8 «Б» | 26 | 10 | 7 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «В» | 27 | 7 | 11 | 9 | 0 | 66,7 | 100 |
Барлығы | 109 | 30 | 42 | 37 | 0 | 66,1 | 100 |
9 «А» | 28 | 9 | 10 | 9 | 0 | 67,9 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 10 | 12 | 4 | 0 | 84,6 | 100 |
9 «Б» | 30 | 8 | 13 | 9 | 0 | 70,0 | 100 |
9 «В» | 29 | 6 | 23 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
Барлығы | 113 | 33 | 58 | 22 | 0 | 80,5 | 100 |
10 «А» | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | 0 |
10 «Ә» | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | 0 |
10 «Б» | 11 | 3 | 4 | 4 | 0 | 63,6 | 100 |
Барлығы | 55 | 3 | 4 | 4 | 0 | 12,7 | 20 |
11 «А» | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | 0 |
11 «Ә» | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,0 | 0 |
11 «Б» | 24 | 9 | 9 | 6 | 0 | 75,0 | 100 |
Барлығы | 78 | 9 | 9 | 6 | 0 | 23,1 | 31 |
Дүниежүзі тарихы
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
10 «Б» | 11 | 4 | 4 | 3 | 0 | 72,73 | 100 |
Барлығы | 11 | 4 | 4 | 3 | 0 | 72,73 | 100 |
11 «Б» | 24 | 10 | 8 | 6 | 0 | 75,0 | 100 |
Барлығы | 24 | 10 | 8 | 6 | 0 | 75,0 | 100 |
Құқық негіздері
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
10 «Б» | 11 | 3 | 6 | 2 | 0 | 81,82 | 100 |
Барлығы | 11 | 3 | 6 | 2 | 0 | 81,82 | 100 |
11 «Б» | 24 | 12 | 5 | 7 | 0 | 70,83 | 100 |
Барлығы | 24 | 12 | 5 | 7 | 0 | 70,83 | 100 |
Математика
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 21 | 9 | 0 | 0 | 96,8 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 13 | 7 | 9 | 0 | 69,0 | 100 |
5 «Б» | 21 | 3 | 3 | 10 | 4 | 28,6 | 76 |
5 «В» | 20 | 4 | 7 | 9 | 0 | 55,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 41 | 26 | 28 | 4 | 66,3 | 94 |
6 «А» | 29 | 21 | 6 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 10 | 17 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
6 «Б» | 26 | 3 | 10 | 13 | 0 | 50,0 | 100 |
6 «В» | 23 | 1 | 10 | 12 | 0 | 47,8 | 100 |
Барлығы | 107 | 35 | 43 | 29 | 0 | 72,9 | 100 |
Алгебра
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 23 | 14 | 8 | 1 | 0 | 95,7 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 12 | 7 | 4 | 0 | 82,6 | 100 |
7 «Б» | 20 | 7 | 4 | 8 | 1 | 55,0 | 95 |
7 «В» | 23 | 5 | 4 | 13 | 1 | 39,1 | 96 |
Барлығы | 89 | 38 | 23 | 26 | 2 | 68,5 | 98 |
8 «А» | 26 | 9 | 5 | 12 | 0 | 53,8 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 8 | 8 | 14 | 0 | 53,3 | 100 |
8 «Б» | 26 | 3 | 11 | 12 | 0 | 53,8 | 100 |
8 «В» | 27 | 3 | 13 | 11 | 0 | 59,3 | 100 |
Барлығы | 109 | 23 | 37 | 49 | 0 | 55,0 | 100 |
9 «А» | 28 | 8 | 11 | 9 | 0 | 67,9 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 9 | 9 | 8 | 0 | 69,2 | 100 |
9 «Б» | 30 | 4 | 9 | 17 | 0 | 43,3 | 100 |
9 «В» | 29 | 7 | 18 | 4 | 0 | 86,2 | 100 |
Барлығы | 113 | 28 | 47 | 38 | 0 | 66,4 | 100 |
10 «А» | 28 | 13 | 11 | 4 | 0 | 85,7 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 3 | 6 | 7 | 0 | 56,3 | 100 |
10 «Б» | 11 | 3 | 3 | 5 | 0 | 54,5 | 100 |
Барлығы | 55 | 19 | 20 | 16 | 0 | 70,9 | 100 |
11 «А» | 29 | 13 | 13 | 3 | 0 | 89,7 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 12 | 7 | 6 | 0 | 76,0 | 100 |
11 «Б» | 24 | 8 | 5 | 11 | 0 | 54,2 | 100 |
Барлығы | 78 | 33 | 25 | 20 | 0 | 74,4 | 100 |
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
10 «А» | 28 | 12 | 4 | 12 | 0 | 57,1 | 100 |
16 | 3 | 5 | 8 | 0 | 50,0 | 100 | |
Барлығы | 55 | 15 | 9 | 20 | 0 | 43,6 | 80 |
11 «А» | 29 | 10 | 13 | 6 | 0 | 79,3 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 12 | 8 | 5 | 0 | 80,0 | 100 |
Барлығы | 78 | 22 | 21 | 11 | 0 | 55,1 | 69 |
Информатика
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
10 «А» | 28 | 16 | 8 | 4 | 0 | 85,7 | 100 |
Барлығы | 28 | 16 | 8 | 4 | 0 | 85,7 | 100 |
11 «А» | 29 | 13 | 13 | 3 | 0 | 89,7 | 100 |
11 «Ә» | 26 | 18 | 8 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
Барлығы | 55 | 31 | 21 | 3 | 0 | 94,5 | 100 |
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 23 | 15 | 7 | 1 | 0 | 95,7 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 11 | 9 | 3 | 0 | 87,0 | 100 |
7 «Б» | 20 | 8 | 4 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 4 | 9 | 10 | 0 | 56,5 | 100 |
Барлығы | 89 | 38 | 29 | 22 | 0 | 75,3 | 100 |
8 «А» | 26 | 9 | 9 | 8 | 0 | 69,2 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 3 | 13 | 14 | 0 | 53,3 | 100 |
8 «Б» | 26 | 4 | 11 | 11 | 0 | 57,7 | 100 |
8 «В» | 27 | 2 | 15 | 10 | 0 | 63,0 | 100 |
Барлығы | 109 | 18 | 48 | 43 | 0 | 60,6 | 100 |
9 «А» | 28 | 8 | 15 | 5 | 0 | 82,1 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 7 | 12 | 7 | 0 | 73,1 | 100 |
9 «Б» | 30 | 6 | 9 | 15 | 0 | 50,0 | 100 |
9 «В» | 29 | 11 | 17 | 1 | 0 | 96,6 | 100 |
Барлығы | 113 | 32 | 53 | 28 | 0 | 75,2 | 100 |
10 «А» | 28 | 12 | 9 | 7 | 0 | 75,0 | 100 |
Барлығы | 28 | 12 | 9 | 7 | 0 | 75,0 | 100 |
11 «А» | 29 | 12 | 15 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
Барлығы | 29 | 12 | 15 | 2 | 0 | 93,1 | 100 |
Химия
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
7 «А» | 23 | 16 | 7 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 13 | 7 | 3 | 0 | 87,0 | 100 |
7 «Б» | 20 | 8 | 8 | 4 | 0 | 80,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 7 | 9 | 7 | 0 | 69,6 | 100 |
Барлығы | 89 | 44 | 31 | 14 | 0 | 84,3 | 100 |
8 «А» | 26 | 9 | 9 | 8 | 0 | 69,2 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 5 | 17 | 8 | 0 | 73,3 | 100 |
8 «Б» | 26 | 6 | 11 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «В» | 27 | 7 | 12 | 8 | 0 | 70,4 | 100 |
Барлығы | 109 | 27 | 49 | 33 | 0 | 69,7 | 100 |
9 «А» | 28 | 8 | 12 | 8 | 0 | 71,4 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 9 | 10 | 7 | 0 | 73,1 | 100 |
9 «Б» | 30 | 6 | 11 | 13 | 0 | 56,7 | 100 |
9 «В» | 29 | 5 | 20 | 4 | 0 | 86,2 | 100 |
Барлығы | 113 | 28 | 53 | 32 | 0 | 71,7 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 4 | 9 | 3 | 0 | 81,25 | 100 |
Барлығы | 16 | 4 | 9 | 3 | 0 | 81,25 | 100 |
11 «Ә» | 10 | 7 | 3 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Барлығы | 10 | 7 | 3 | 0 | 0 | 100 | 100 |
Биология
Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) | |
7 «А» | 23 | 15 | 8 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
7 «Ә» | 23 | 14 | 6 | 3 | 0 | 87,0 | 100 |
7 «Б» | 20 | 3 | 9 | 8 | 0 | 60,0 | 100 |
7 «В» | 23 | 3 | 9 | 11 | 0 | 52,2 | 100 |
Барлығы | 89 | 35 | 32 | 22 | 0 | 75,3 | 100 |
8 «А» | 26 | 7 | 10 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «Ә» | 30 | 3 | 14 | 13 | 0 | 56,7 | 100 |
8 «Б» | 26 | 4 | 13 | 9 | 0 | 65,4 | 100 |
8 «В» | 27 | 2 | 14 | 11 | 0 | 59,3 | 100 |
Барлығы | 109 | 16 | 51 | 42 | 0 | 61,5 | 100 |
9 «А» | 28 | 6 | 13 | 9 | 0 | 67,9 | 100 |
9 «Ә» | 26 | 7 | 13 | 6 | 0 | 76,9 | 100 |
9 «Б» | 30 | 4 | 13 | 13 | 0 | 56,7 | 100 |
9 «В» | 29 | 6 | 19 | 4 | 0 | 86,2 | 100 |
Барлығы | 113 | 23 | 58 | 32 | 0 | 71,7 | 100 |
10 «Ә» | 16 | 5 | 7 | 4 | 0 | 75,0 | 100 |
Барлығы | 16 | 5 | 7 | 4 | 0 | 75,0 | 100 |
11 «Ә» | 25 | 15 | 7 | 3 | 0 | 88,0 | 100 |
Барлығы | 25 | 15 | 7 | 3 | 0 | 88,0 | 100 |
Жаратылыстану
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
5 «А» | 31 | 22 | 7 | 1 | 0 | 93,5 | 97 |
5 «Ә» | 29 | 16 | 8 | 5 | 0 | 82,8 | 100 |
5 «Б» | 21 | 6 | 5 | 9 | 0 | 52,4 | 95 |
5 «В» | 20 | 6 | 3 | 11 | 0 | 45,0 | 100 |
Барлығы | 101 | 50 | 23 | 26 | 0 | 72,3 | 98 |
6 «А» | 29 | 16 | 13 | 0 | 0 | 100,0 | 100 |
6 «Ә» | 29 | 10 | 14 | 5 | 0 | 82,8 | 100 |
6 «Б» | 26 | 5 | 16 | 5 | 0 | 80,8 | 100 |
6 «В» | 23 | 4 | 13 | 6 | 0 | 73,9 | 100 |
Барлығы | 107 | 35 | 56 | 16 | 0 | 85,0 | 100 |
География
Сынып | Оқушы саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Білім сапасы(%) | Үлгерім сапасы(%) |
10 «А» | 28 | 16 | 6 | 6 | 0 | 78,6 | 100 |
10 «Б» | 11 | 6 | 3 | 2 | 0 | 81,8 | 100 |
Барлығы | 39 | 22 | 9 | 8 | 0 | 79,5 | 100 |
11 «А» | 29 | 12 | 10 | 7 | 0 | 75,9 | 100 |
11 «Б» | 24 | 13 | 7 | 4 | 0 | 83,3 | 100 |
Барлығы | 53 | 25 | 17 | 11 | 0 | 79,2 | 100 |
Ұсыныстар:
2023-2024 оқу жылының II жартыжылдығында мектеп мұғалімдері білім беру сапасын арттыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз етуі қажет:
оқытудың жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған педагогикалық жүйені жетілдіру;
- жеке, сараланған тәсілдерді қарастыратын тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды қолдану;
- жеке тұлғаның білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру, сондай-ақ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу мен дамытудың өзара байланысы;
- оқушылардың бойында жоғары деңгейде оқуға деген оң мотивацияны дамыту, олардың оқу сапасын үнемі арттыру;
- оқу үшін қолайлы психологиялық атмосфераны құру;
- оқытудың төмен нәтижелерінің себептерін анықтау және оқушылардың оқу деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау бойынша аналитикалық қызметті жүйелі түрде жүзеге асыру;
- оқушыларға білім берудің заманауи тәсілдерін жүзеге асыру мәселелерінде кәсіби құзыреттілікті жетілдіру;
- дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру;
- оқу жылының қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар білім алушылармен жеке жұмыс есебінен білім сапасын арттырудың қолда бар резервтерін пайдалану;
- әр оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін тану.
- Басқару шешімдері:
- білім алушылардың білім берудің белгілі бір кезеңінде пәндер бойынша міндетті білім берудің нақты мазмұнын меңгерудегі қажетті деңгейдегі жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асыру; білім беру ұйымының мұғалімдері пайдаланатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен нысандарын түзету мақсатында жекелеген пәндер бойынша, сыныптар бойынша, мектеп бойынша оқушылардың оқуына салыстырмалы талдау жүргізу;
- білім беру сапасын арттыру мәселелері бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау және осы негізде оқушылардың оқу сапасын арттыру бойынша мұғалімдерге практикалық ұсыныстар әзірлеу;
- білім беру технологияларын игеру бойынша педагог қызметкерлердің жұмысын нақты бақылау және қадағалау;
- білім алушылардың жалпы білім беру дағдылары мен дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялар туралы мұғалімдерді ақпараттандыру.