ҚАСЫЛ ҚАТЫҚБАЕВА АТЫНДАҒЫ №168 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ 2-ТОҚСАН БОЙЫНША (І ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ) ОҚУ ҮЛГЕРІМІ ТУРАЛЫ ТАЛДАУ ЕСЕБІ » КГУ ОШ №168 Управления Образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№168 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі :
+7(727) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » ҚАСЫЛ ҚАТЫҚБАЕВА АТЫНДАҒЫ №168 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ 2-ТОҚСАН БОЙЫНША (І ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ) ОҚУ ҮЛГЕРІМІ ТУРАЛЫ ТАЛДАУ ЕСЕБІ
04
январь
2024

ҚАСЫЛ ҚАТЫҚБАЕВА АТЫНДАҒЫ №168 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯСЫНЫҢ 2-ТОҚСАН БОЙЫНША (І ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ) ОҚУ ҮЛГЕРІМІ ТУРАЛЫ ТАЛДАУ ЕСЕБІ

Қасыл Қатықбаева атындағы

№168 мектеп-гимназиясының

2-тоқсан бойынша (І  ЖАРТЫЖЫЛДЫҒЫНДАҒЫ) 

оқу үлгерімі туралы талдау есебі


Мақсаты: Мұғалімнің педагогикалық қызметі арқылы мемлекеттік білім беру стандарттарын сапалы іске асыру. 


Мектеп жұмысының негізгі бағыттары 

1. Білім беру қатынастарына қатысушылардың құзыреттілігін тиімді қалыптастыру және көрсету үшін білім беру ортасын ұйымдастыру. 

2. Мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес білім беру сапасының менеджменті жүйесін әзірлеу. 

3. Баланың қажеттіліктерін, қызығушылықтары мен қабілеттерін ескере отырып, оның жеке даму траекториясын қалыптастыруға бағытталған вариативті жүйелер мен технологияларды дамыту. 

4. ЕБҚ бар балаларды дамыту үшін жағдайларды қамтамасыз ету және оқушылардың осы санатына негізгі білім беру бағдарламасын игеруге көмек көрсету. Олардың сәтті әлеуметтенуіне жағдай жасау. 

5. Өзекті жобалар мен білім беру бағдарламаларын іске асыруда әлеуметтік әріптестікті, желілік және ведомствоаралық өзара іс-қимылды дамыту. 

6. Педагог кадрлардың үздіксіз кәсіби өсуі, педагогтердің біліктілікті арттыру саласындағы жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға белсенді қатысуы үшін жағдайлар жасау. Арнайы білім беру мәселелері бойынша мұғалімдерді курстық даярлаудан және қайта даярлаудан өту мүмкіндігін қамтамасыз ету. 

7. Олимпиадаларға, конкурстарға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысушылар санын ұлғайту үшін жағдайлар жасау. 

8. Білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) әлеуметтік, коммуникативтік және педагогикалық құзыреттілігін арттыру үшін жағдайлар жасау. 

9. Жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана отырып, оқуға ынталы қабілетті және дарынды оқушыларды анықтау, қолдау және сүйемелдеу жүйесін жетілдіру. 

10. Үлгерімі төмен оқушылармен мақсатты жұмыс жүргізу.


Мектеп мынандай режимде жұмыс істеді:


  • мектепалды даярлық, 
  • 1–4 жалпы білім беретін сыныптар  
  • 5–11 гимназия  сыныптар – 5 күндік жұмыс аптасы;

2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығында мектепте кезекші сыныптар жұмыс істеді.


Сабақтың басталуы:


  • 1-ауысым – 08:00-ден бастап;
  • 2-ауысым – 13.30ан бастап.

Сабақтың ұзақтығы – 45 минут. 

Күндізгі және апталық сабақ режимі мектеп директоры бекіткен сабақ кестесімен анықталады.


Оқушылар контингенті

2023-2024 оқу жылының 2-тоқсанының басында мектепте – 1087 оқушы оқыды. Тоқсан соңында оқушылар саны – 1073, оның ішінде:

  • 1–4 сынып – 407 оқушы;
  • 5–9 сынып – 526 оқушы;
  • 10–11 сынып  140 оқушы;
  • үйде оқитын оқушы саны -2;

ЕБҚ бар оқушы саны-12.

I жартыжылдықта білім алушылардың келуі мен шығуын салыстырмалы талдау

Кезең 

Тоқсан басындағы 

оқушы саны 

Келген оқушы саны

Оқудан шыққан оқушы саны

Тоқсан соңында оқушы саны

1-тоқсан

1088

17

18

1087

2-тоқсан

1087

8

22

1073

І жартыжылдық

1088

25

40

1073


3 жыл ішінде білім алушылар контингентінің динамикасы (2-тоқсанда)

Оқыту кезеңдері

2021/2022 оқу жылы

2022/2023 оқу жылы

2023/2024 оқу жылы

саны

орташа толтыру

саны

орташа толтыру

саны

орташа толтыру

оқушы

сынып

оқушы

сынып

оқушы

сынып

Мектепалды 

42

2

21

46

2

23

35

2

18

Бастауыш мектеп

394

17

23

422

17

25

407

17

24

Орта буын

455

18

25

515

19

27

526

20

26

Ересек буын

82

4

20,5

119

5

24

140

6

23

Мектеп бойынша барлығы

931

39

24

1056

41

26

1073

43

25


ББД тексеру нәтижесі бойынша ОТП талдау

Оқушылардың ББД тексерулерінің нәтижелері бойынша оқу-тәрбие процесін талдау келесі нысандарда жүргізілді: әкімшілік бақылау жұмыстары; мектеп оқушыларының мемлекеттік стандарттарды игеру сапасын анықтау мақсатында барлық пәндер бойынша білім бөлімдері.

Жұмыстың негізгі статистикалық көрсеткіштерінің бірі әкімшілік бақылау нәтижелері болып табылады. 4–11 сынып оқушыларының білім деңгейін әкімшілік бақылау алынды.


Жалпы білім беретін пәндер бойынша білім сапасы 

Қазақ тілі

Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

111

107

84

101

112

89

111

113

58

82

«5»

44

38

27

37

30

32

15

33

14

25

«4»

39

45

34

42

56

30

46

52

18

26

«3»

28

25

23

22

25

27

46

22

25

30

«2»





1

0

4

6

1

1

Сапалық пайызы


74,7

77,5

72,6

78

76

69,6

55

75

55

62

Үлгерім пайызы


100

100

100

100

99,2

100

92

95

98

99

Қазақ әдебиеті

Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

111

107

84

81

112

89

111

113

58

82

«5»

45

45

32

37

30

34

16

37

14

26

«4»

38

42

31

39

66

34

47

40

19

29

«3»

28

20

21

25

14

22

46

29

24

26

«2»




0

1

0

2

7

1

1

Сапалық пайызы


74,7

81,3

75

94

86

76

56,8

68,1

56,9

67,1

Үлгерім пайызы


100

100

100

100

99

100

98

94

98

99

Орыс тілі мен әдебиеті

Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

111

107

84

99

112

89

110

113

58

82

«5»

46

43

33

32

17

28

20

33

20

34

«4»

43

42

29

43

58

31

42

59

21

29

«3»

22

22

22

23

37

30

49

20

17

17

«2»




1

0

0

0

1

0

2

Сапалық пайызы


80,1

79,4

73,8

75,8

67

66,3

56,4

81,4

70,7

76,8

Үлгерім пайызы


100

100

100

99

100

100

100

99

100

98

Ағылшын тілі 


Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны


107

84

99

112

89

111

113

58

82

«5»


34

31

45

21

30

18

27

17

43

«4»


39

26

30

55

29

30

47

20

25

«3»


34

27

19

36

30

52

39

19

13

«2»




0

0

0

1

0

2

0

Сапалық пайызы



68,2

67,8

76

69

66

43

65

64

83

Үлгерім пайызы



100

100

100

100

100

99

100

97

100

Математика, алгебра 

Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны

111

107

84

101

112

89

111

113

58

82

«5»

45

36

30

38

31

34

29

30

17

27

«4»

40

43

29

31

50

29

37

32

19

30

«3»

26

28

25

30

31

26

41

49

21

24

«2»




0

0

0

1

2

1

1

Сапалық пайызы


76,5

73,8

70,2

68,3

72,3

70,8

59,5

54,9

62,1

69,5

Үлгерім пайызы


100

100

100

100

100

100

96

98

98

99

Геометрия

Сынып 






7

8

9

10

11

Оқушы саны






89

111

113

58

82

«5»






32

20

20

13

25

«4»






31

40

44

18

22

«3»






26

50

49

27

34

«2»






0

1

1

1

1

Сапалық пайызы







70,8

54,1

56,6

53,4

57,3

Үлгерім пайызы







100

99

100

100

99

Информатика

Сынып 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны




101

112

89

110

113

58

82

«5»




37

18

43

21

31

30

46

«4»




22

70

28

54

55

19

26

«3»




17

13

18

32

27

9

10

«2»




0

0

0

4

0

0

0

Сапалық пайызы





58

78

80

68

76

84

88

Үлгерім пайызы





100

100

100

96

100

100

100

Жаратылыстану, география


Сынып 




5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны




101

112

89

111

113

40

56

«5»




36

29

36

29

51

19

17

«4»




39

61

37

39

35

11

20

«3»




26

22

16

42

24

10

17

«2»




0

0

0

1

3

0

2

Сапалық пайызы





74,3

80,4

82

61,3

76,1

75

66,1

Үлгерім пайызы





100

100

100

99

97

100

96


Биология


Сынып 






7

8

9

10

11

Оқушы саны






89

111

113

18

26

«5»






25

16

20

5

15

«4»






38

42

55

7

8

«3»






26

53

35

5

3

«2»






0

0

3

0

0

Сапалық пайызы







70,8

52,3

66,4

66,6

88,4

Үлгерім пайызы







100

100

97

100

100

Химия


Сынып 






7

8

9

10

11

Оқушы саны






89

111

113

18

26

«5»






37

19

23

3

24

«4»






32

48

51

9

1

«3»






20

43

39

4

1

«2»






0

1

0

2

0

Сапалық пайызы







77,5

60,4

65,5

66,6

90

Үлгерім пайызы







100

99

100

96

100

Физика

Сынып 






7

8

9

10

11

Оқушы саны






89

111

113

28

28

«5»






34

15

27

12

9

«4»






30

34

49

6

15

«3»






24

60

36

10

4

«2»






1

1

1

0

0

Сапалық пайызы







71,9

44,1

67,3

64,2

85,7

Үлгерім пайызы







99

98

99

100

100

Қазақстан тарихы

Сынып 




5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны




101

112

89

111

113

58

82

«5»




31

15

18

26

28

12

29

«4»




39

46

33

41

49

26

25

«3»




30

49

37

43

33

17

27

«2»




1

2

1

1

1

2

1

Сапалық пайызы





69,3

54,5

57,3

60,4

68,1

65,5

65,9

Үлгерім пайызы





99

98

99

99

97

95

99

Дүниежүзі тарихы


Сынып 




5

6

7

8

9

10

11

Оқушы саны




99

112

89

111

113

12

28

«5»




28

10

18

18

23

3

9

«4»




37

46

33

41

56

7

9

«3»




33

56

37

51

31

0

9

«2»




1

0

1

1

3

2

1

Сапалық пайызы





65,7

50

57,3

53,2

69,9

83,3

64,2

Үлгерім пайызы





99

100

99

99

97

95

96

Құқық негіздері


Сынып 








9

10

11

Оқушы саны








113

12

28

«5»








25

3

9

«4»








66

6

10

«3»








22

1

8

«2»








0

0

1

Сапалық пайызы









80,5

75

67,8

Үлгерім пайызы









100

100

96


Негізгі пәндер бойынша 2-тоқсан, І жартыжылдық тоқсанның қорытындысының стаистикалық көрсеткіші


Қазақ тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

16

10

6

0

0

100

100

5А 2-топ

15

11

4

0

0

100

100

5 «Ә»

13

4

9

0

0

100

100

5Ә 2-топ

13

6

5

2

0

84,6

100

5 «Б»

13

1

7

5

0

61,5

100

5Б 2-топ

11

2

6

3

0

72,7

100

5 «В»

9

1

2

6

0

33,3

100

2-топ

9

2

3

4

0

55,5

100

5В УО

2

0

0

2

0

0

100

Барлығы

101

37

42

22

0

78%

100

6 «А»

15

12

3

0

0

100

100

2-топ

18

8

7

0

0

100

100

6 «Ә»

14

2

11

1

0

92,8

100

2-топ

16

3

10

3

0

81,2

100

6 «Б»

13

3

10

0

0

100

100

2-топ

14

0

5

9

0

35,7

100

6 «В»

13

2

6

4

1

61,5

92,3

2-топ

12

0

4

8

0

33,3

100

Барлығы

112

30

56

25

1

76

99,2

7 «А»

24

11

10

3

0

87,5

100

7 «Ә»

22

10

5

7

0

68,1

100

7 «Б»

20

6

7

7

0

65

100

7 «В»

23

5

8

10

0

56,5

100

Барлығы

89

32

30

27

0

69,6

100

8 «А»

13

3

5

5

0

61,5

100

2-топ

12

4

3

5

0

58,3

100

8 «Ә»

16

0

6

10

0

37,5

100

2-топ

15

1

8

5

1

60

92,8

8 «Б»

14

2

4

7

1

42,8

93

2-топ

11

2

5

3

1

63,6

91

8 «В»

15

1

8

5

1

60

94

2-топ

15

2

7

6

0

60

100

Барлығы

111

15

46

46

4

55

92

9 «А»

14

8

 5

0

1

92,8

100

2-топ

14

2

8

4

0

71,4

100

9 «Ә»

11

6

2

3

0

72,7

100

2-топ

15

5

8

2

0

86,6

100

9 «Б»

15

1

4

7

3

33,3

100

2-топ

15

2

7

4

2

60

100

9 «В»

14

5

8

1

0

92,8

100

2-топ

15

4

10

0

1

93,3

100

Барлығы

113

33

52

22

6

75

95

10 «А»

14

4

5

5

0

64,2

100

2-топ

14

5

4

5

0

64,2

100

10 «Ә»

18

2

3

12

1

27,7

100

10 «Б»

12

3

6

3

0

75

100

Барлығы

58

14

18

25

1

55

98

11 «А»

28

8

8

12

0

57,1

100

11 «Ә»

26

12

8

6

0

76,9

100

11 «Б»

28

5

10

12

1

53,5

96

Барлығы

82

25

26

30

1

62

99


Қазақ әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

20

11

0

0

100

100

5 «Ә»

26

11

13

2

0

92,3

100

5 «Б»

24

3

11

10

0

88,3

100

5 «В»

18

3

4

11

0

38,8

100

ҮО

2

0

0

2

0

0

100

Барлығы

81

37

39

25

0

94

100

6 «А»

30

19

11

0

0

100

100

6 «Ә»

30

6

23

1

0

96,6

100

6 «Б»

27

2

23

2

0

92,5

100

6 «В»

25

3

9

12

1

48

96

Барлығы

112

30

66

14

1

86

99

7 «А»

24

11

10

3

0

87,5

100

7 «Ә»

22

11

10

1

0

95,4

100

7 «Б»

20

7

5

8

0

60

100

7 «В»

23

5

9

9

0

60,8

100

Барлығы

89

34

34

22

0

76

100

8 «А»

25

9

9

7

0

72

100

8 «Ә»

31

0

15

15

1

50

96

8 «Б»

25

4

11

9

1

60

96

8 «В»

30

3

12

15

0

50

100

Барлығы

111

16

47

46

2

56,8

98

9 «А»

28

14

9

4

1

82,1

96,4

9 «Ә»

26

11

8

6

1

73

96

9 «Б»

30

4

9

13

4

43,3

86,6

9 «В»

29

8

14

6

1

75,8

96,5

Барлығы

113

37

40

29

7

68,1

94

10 «А»

28

8

9

11

0

60,7

100

10 «Ә»

18

3

3

11

1

33,3

95

10 «Б»

12

3

7

2

0

83,3

100

Барлығы

58

14

19

24

1

56,9

98

11 «А»

28

8

10

10

0

64,2

100

11 «Ә»

26

12

11

3

0

88,4

100

11 «Б»

28

6

8

13

1

50

96

Барлығы

82

26

29

26

1

67,1

99


Орыс тілі мен әдебиеті

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

17

14

0

0

100

100

5 «Ә»

26

8

15

3

0

88,4

100

5 «Б»

24

3

8

12

1

45,8

97

5 «В»

18

4

6

8

0

85,6

100

Барлығы

99

32

43

23

1

75,8

99

6 «А»

30

11

15

4

0

86,6

100

6 «Ә»

30

5

20

5

0

83,3

100

6 «Б»

27

0

15

12

0

55,5

100

6 «В»

25

1

8

16

0

36

100

Барлығы

112

17

58

37

0

67,0

100

7 «А»

24

15

9

0

0

100

100

7 «Ә»

22

7

8

7

0

68

100

7 «Б»

20

5

7

8

0

60

100

7 «В»

23

1

7

15

0

34,7

100

Барлығы

89

28

31

30

0

66,3

100

8 «А»

25

8

12

5

0

80

100

8 «Ә»

31

3

10

18

0

41,9

100

8 «Б»

24

5

10

10

0

60

100

8 «В»

30

4

10

16

0

46,6

100

Барлығы

110

20

42

49

0

56,4

100

9 «А»

28

7

17

4

0

85,7

100

9 «Ә»

26

7

14

5

0

80,7

100

9 «Б»

30

4

16

9

1

66,6

96

9 «В»

29

15

12

2

0

93,1

100

Барлығы

113

33

59

20

1

81,4

99

10 «А»

28

11

11

6

0

78,5

100

10 «Ә»

18

4

7

7

0

61,1

100

10 «Б»

12

5

3

4

0

66,6

100

Барлығы

58

20

21

17

0

70,7

100

11 «А»

28

15

7

4

2

78,5

94

11 «Ә»

26

15

8

3

0

88,4

100

11 «Б»

28

4

14

10

0

78,5

100

Барлығы

82

34

29

17

2

76,8

98


Ағылшын тілі

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

16

13

3

0

0

100

100

2-топ

15

9

6

0

0

100

100

5 «Ә»

13

7

6

0

0

100

100

2-топ

13

7

4

2

0

84,6

100

5 «Б»

13

3

5

5

0

61,5

100

2-топ

11

1

7

3

0

72,7

100

5 «В»

9

3

3

3

0

66,6

100

2-топ

9

2

1

6

0

33

100

Барлығы

99

45

30

19

0

76

100

6 «А»

15

6

8

1

0

93,3

100

2-топ

15

4

8

3

0

80

100

6 «Ә»

14

4

9

1

0

92,8

100

2-топ

16

2

9

5

0

68,7

100

6 «Б»

13

3

6

4

0

69,2

100

2-топ

14

1

3

10

0

28,5

100

6 «В»

13

1

6

6

0

53,8

100

2-топ

12

0

6

6

0

50

100

Барлығы

112

21

55

36

0

69

100

7 «А»

12

8

3

1

0

98,6

100

2-топ

12

7

5

0

0

100

100

7 «Ә»

22

9

7

6

0

72,7

100

7 «Б»

20

4

7

9

0

55

100

7 «В»

23

2

7

14

0

39

100

Барлығы

89

30

29

30

0

66

100

8 «А»

13

3

3

7

0

46,1

100

2-топ

12

4

4

4

0

66,6

100

8 «Ә»

16

0

8

8

0

50

100

2-топ

15

2

6

7

0

53

100

8 «Б»

14

1

7

5

1

57,1

99

2-топ

11

3

2

6

0

45,4

100

8 «В»

15

3

4

8

0

46,6

100

2-топ

15

2

6

7

0

46,6

100

Барлығы

111

18

30

52

1

43

99

9 «А»

14

5

6

3

0

78,5

100

2-топ

14

2

8

4

0

71,4

100

9 «Ә»

15

4

4

7

0

53

100

2-топ

11

3

6

2

0

81,8

100

9 «Б»

15

2

4

9

0

40

100

2-топ

15

3

4

8

0

46,6

100

9 «В»

15

3

8

4

0

73

100

2-топ

14

5

7

2

0

85,7

100

Барлығы

113

27

47

39

0

65

100

10 «А»

14

6

5

3

0

78,5

100

2-топ

14

6

5

3

0

78,5

100

10 «Ә»

18

2

6

9

1

44

99

10 «Б»

12

3

4

4

1

58

99

Барлығы

58

17

20

19

2

64

97

11 «А»

28

10

13

5

0

82,1

100

11 «Ә»

26

18

4

4

0

84,6

100

11 «Б»

14

9

1

3

0

71,4

100

2-топ

14

6

7

1

0

92,8

100

Барлығы

82

43

25

13

0

83

100


Математика, алгебра

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

20

10

1

0

96,7

100

5 «Ә»

26

8

12

6

0

76,9

100

5 «Б»

24

7

6

10

0

54,1

100

5 «В»

20

3

3

14

0

33

100

Барлығы

101

38

31

30

0

68,3

100

6 «А»

30

18

10

2

0

93,3

100

6 «Ә»

30

8

18

4

0

86,6

100

6 «Б»

27

2

12

13

0

51,8

100

6 «В»

25

3

10

14

0

44

100

Барлығы

112

31

50

31

0

72,3

100

7 «А»

24

15

7

2

0

91,6

100

7 «Ә»

22

11

8

3

0

86

100

7 «Б»

20

6

8

6

0

70

100

7 «В»

23

2

6

15

0

34,7

100

Барлығы

89

34

29

26

0

70,8

100

8 «А»

25

9

6

10

0

60

100

8 «Ә»

31

8

11

12

0

61,2

100

8 «Б»

25

7

9

8

1

64

98

8 «В»

30

5

11

11

0

53

100

Барлығы

111

29

37

41

1

59,5

96

9 «А»

28

8

10

10

0

64,2

100

9 «Ә»

26

9

7

10

0

61,5

100

9 «Б»

30

4

6

18

2

33

94

9 «В»

29

9

9

11

0

62

100

Барлығы

113

30

32

49

2

54,9

98

10 «А»

14

6

5

3

0

78,5

100

2-топ

14

5

5

4

0

71,4

100

10 «Ә»

18

2

7

8

1

50

100

10 «Б»

12

4

2

6

0

50

100

Барлығы

58

17

19

21

1

62,1

98

11 «А»

14

5

5

4

0

71,4

100

2-топ

14

4

9

1

0

92,5

100

11 «Ә»

26

11

8

7

0

73

100

11 «Б»

28

7

8

12

1

53,5

96

Барлығы

82

27

30

24

1

69,5

99



Геометрия

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

24

12

11

1

0

95,8

100

7 «Ә»

22

12

6

4

0

81,8

100

7 «Б»

20

6

5

9

0

55

100

7 «В»

23

2

9

12

0

47,8

100

Барлығы

89

32

31

26

0

70,8

100

8 «А»

25

9

5

11

0

56

100

8 «Ә»

31

4

12

15

0

51,6

100

8 «Б»

25

3

11

10

1

56

97

8 «В»

30

4

12

14

0

53

100

Барлығы

111

20

40

50

1

54,1

99

9 «А»

28

5

14

9

0

67,8

100

9 «Ә»

26

4

11

11

0

57,6

100

9 «Б»

30

3

8

18

1

36,6

97

9 «В»

29

8

11

11

0

62

100

Барлығы

113

20

44

49

1

56,6

100

10 «А»

28

8

9

11

0

60,7

100

10 «Ә»

18

2

4

11

1

33

98

10 «Б»

12

3

5

5

0

58

100

Барлығы

58

13

18

27

1

53,4

100

11 «А»

28

7

10

11

0

60,7

100

11 «Ә»

26

11

7

8

0

69,2

100

11 «Б»

28

7

5

15

1

42,8

96

Барлығы

82

25

22

34

1

57,3

99


Информатика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

16

9

6

1

0

93,7

100

2-топ

15

10

5

0

0

100

100

5 «Ә»

13

5

9

0

0

100

100

2-топ

13

6

6

1

0

92,3

100

5 «Б»

13

1

8

4

0

69,2

100

2-топ

11

3

5

3

0

72,7

100

5 «В»

9

1

6

2

0

77,7

100

2-топ

9

2

3

4

0

55

100


2



2


0

100

Барлығы

101

37

22

17

0

58

100

6 «А»

15

8

6

1

0

93,3

100

2-топ

15

4

11

0

0

100

100

6 «Ә»

14

5

9

0

0

100

100

2-топ

16

6

10

0

0

100

100

6 «Б»

13

1

9

3

0

76,9

100

2-топ

14

1

11

2

0

85,7

100

6 «В»

13

3

7

3

0

76,9

100

2-топ

12

1

7

4

0

66,6

100

Барлығы

112

18

70

13

0

78

100

7 «А»

12

8

4

0

0

100

100

2-топ

12

9

3

0

0

100

100

7 «Ә»

22

11

5

6

0

72,7

100

7 «Б»

20

9

6

5

0

75

100

7 «В»

23

6

10

7

0

69,5

100

Барлығы

89

43

28

18

0

80

100

8 «А»

13

5

8

0

0

100

100

2-топ

12

4

6

2

0

83,3

100

8 «Ә»

16

0

1

12

3

81

93

2-топ

15

2

9

4

0

73,3

100

8 «Б»

14

1

10

2

1

78,5

94

2-топ

11

3

4

4

0

63,6

100

8 «В»

15

3

8

4

0

73

1000

2-топ

15

3

8

4

0

73

1000

Барлығы

110

21

54

32

4

68

96

9 «А»

14

5

7

2

0

85,7

100

2-топ

14

3

7

4

0

71,4

100

9 «Ә»

15

4

7

4

0

73,3

100

2-топ

11

3

6

2

0

81,8

100

9 «Б»

15

3

6

6

0

60

100

2-топ

15

2

6

7

0

53,3

100

9 «В»

15

7

7

1

0

93,3

100

2-топ

14

4

9

1

0

92,8

100

Барлығы

113

31

55

27

0

76

100

10 «А»

14

5

7

2

0

85,7

100

2-топ

14

5

4

5

0

64,2

100

10 «Ә»

18

15

1

2

0

82

100

10 «Б»

12

5

7

0

0

100

100

Барлығы

58

30

19

9

0

84

100

11 «А»

14

4

7

3

0

78,5

100

2-топ

14

7

6

1

0

92,8

100

11 «Ә»

26

19

4

3

0

81,2

100

11 «Б»

14

8

3

3

0

78,5

100

2-топ

14

8

6

0

0

100

100

Барлығы

82

46

26

10

0

88

100



Жаратылыстану

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

17

12

2

0

93,5

100

5 «Ә»

26

8

15

3

0

88,4

100

5 «Б»

24

7

6

11

0

54,1

100

5 «В»

20

4

6

10

0

55,5

100

Барлығы

101

36

39

26

0

74,3

100

6 «А»

30

18

12

0

0

100

100

6 «Ә»

30

6

19

5

0

83,3

100

6 «Б»

27

1

16

10

0

62,9

100

6 «В»

25

4

14

7

0

72

100

Барлығы

112

29

61

22

0

80,4

100



География

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

24

13

10

1

0

95,8

100

7 «Ә»

22

8

10

4

0

81,8

100

7 «Б»

20

9

5

6

0

70

100

7 «В»

23

6

12

5

0

78,2

100

Барлығы

89

36

37

16

0

82,0

100

8 «А»

25

9

7

9

0

64

100

8 «Ә»

31

6

12

13

0

58

100

8 «Б»

25

7

8

9

1

60

97

8 «В»

30

7

12

11

0

63,3

100

Барлығы

111

29

39

42

1

61,3

99

9 «А»

28

14

9

5

0

82

100

9 «Ә»

26

12

6

7

1

69,2

97

9 «Б»

30

9

11

8

2

66,6

93,3

9 «В»

29

16

9

4

0

86,2

100

Барлығы

113

51

35

24

3

76,1

97

10 «А»

28

15

5

8

0

71,4

100

10 «Б»

12

4

6

2

0

83,3

100

Барлығы

40

19

11

10

0

75,0

100

11 «А»

28

10

7

11

0

60,7

100

11 «Б»

28

7

13

6

2

71,4

96

Барлығы

56

17

20

17

2

66,1

96



Химия

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

24

15

8

1

0

95,8

100

7 «Ә»

22

10

8

4

0

81,8

100

7 «Б»

20

7

7

6

0

70

100

7 «В»

23

5

9

9

0

60,8

100

Барлығы

89

37

32

20

0

77,5

100

8 «А»

25

8

9

8

0

68

100

8 «Ә»

31

2

18

11

0

64,5

100

8 «Б»

25

5

7

12

1

48

96

8 «В»

30

4

14

12

0

60

100

Барлығы

111

19

48

43

1

60,4

99

9 «А»

28

5

14

9

0

67,8

100

9 «Ә»

26

4

13

9

0

65,3

100

9 «Б»

30

5

10

15

0

50

100

9 «В»

29

9

14

6

0

79,3

100

Барлығы

113

23

51

39

0

65,5

100

10 «Ә»

18

3

9

4

2

66,6

100

Барлығы

18

3

9

4

2

66,6

100

11 «Ә»

26

24

1

1

0

90

100

Барлығы

26

24

1

1

0

90

100


Биология

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

24

13

9

2

0

91,6

100

7 «Ә»

22

6

13

3

0

86,3

100

7 «Б»

20

4

7

9

0

55

100

7 «В»

23

2

9

12

0

47,8

100

Барлығы

89

25

38

26

0

70,8

100

8 «А»

25

7

7

11

0

56

100

8 «Ә»

31

2

11

18

0

41,9

100

8 «Б»

25

4

12

9

0

64

100

8 «В»

30

3

12

15

0

50

100

Барлығы

111

16

42

53

0

52,3

100

9 «А»

28

5

13

9

1

64,2

96

9 «Ә»

26

4

14

8

0

69,2

100

9 «Б»

30

4

11

13

2

50

96

9 «В»

29

7

17

5

0

80,7

100

Барлығы

113

20

55

35

3

66,4

97

10 «Ә»

18

    5

7

5

0

66,6

100

Барлығы

18

    5

7

5

0

66,6

100

11 «Ә»

26

15

8

3

0

88,4

100

Барлығы

26

15

8

3

0

88,4

100


Физика

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

7 «А»

24

14

9

1

0

95,8

100

7 «Ә»

22

10

8

4

0

81,8

100

7 «Б»

20

8

3

9

0

55

100

7 «В»

23

2

10

10

1

52,1

96

Барлығы

89

34

30

24

1

71,9

99

8 «А»

25

8

5

12

0

52

100

8 «Ә»

31

2

11

18

0

41,9

100

8 «Б»

25

3

9

12

0

48

100

8 «В»

30

2

9

18

1

36,6

96

Барлығы

111

15

34

60

1

44,1

98

9 «А»

28

7

12

9

0

67,8

100

9 «Ә»

26

4

14

8

0

69,2

100

9 «Б»

30

3

9

17

1

40

95

9 «В»

29

13

14

2

0

93,1

100

Барлығы

113

27

49

36

1

67,3

99

10 «А»

28

12

6

10

0

64,2

100

Барлығы

28

12

6

10

0

64,2

100

11 «А»

28

9

15

4

0

85,7

100

Барлығы

28

9

15

4

0

85,7

100


Қазақстан тарихы

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

15

13

3

0

90,3

100

5 «Ә»

26

10

14

2

0

92,3

100

5 «Б»

24

3

7

13

1

41,6

100

5 «В»

20

3

5

12

0

44

100

Барлығы

101

31

39

30

1

69,3

99

6 «А»

30

11

16

1

2

90

95

6 «Ә»

30

3

12

15

0

50

100

6 «Б»

27

0

12

15

0

44

100

6 «В»

25

1

6

18

0

28

100

Барлығы

112

15

46

49

2

54,5

98

7 «А»

24

12

8

4

0

83,3

100

7 «Ә»

22

2

10

10

0

54,5

100

7 «Б»

20

3

7

10

0

50

100

7 «В»

23

1

8

13

1

39

95

Барлығы

89

18

33

37

1

57,3

99

8 «А»

25

11

8

6

0

76

100

8 «Ә»

31

3

17

11

0

64,5

100

8 «Б»

25

7

7

10

1

56

96

8 «В»

30

5

9

16

0

46,6

100

Барлығы

111

26

41

43

1

60,4

99

9 «А»

28

7

12

7

0

67,8

100

9 «Ә»

26

9

9

8

0

69,2

100

9 «Б»

30

5

11

13

1

53,3

97

9 «В»

29

7

17

5

0

82,7

100

Барлығы

113

28

49

33

1

68,1

97

10 «А»

28

7

14

7

0

75

100

10 «Ә»

18

2

9

5

2

61,1

95

10 «Б»

12

3

3

5

0

50

100

Барлығы

58

12

26

17

2

65,5

95

11 «А»

28

9

7

12

0

57,1

100

11 «Ә»

26

12

7

7

0

73

100

11 «Б»

28

8

11

8

1

67,8

96

Барлығы

82

29

25

27

1

65,9

99


Дүниежүзі тарихы

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

5 «А»

31

15

16

0

0

100

100

5 «Ә»

26

9

13

4

0

84,6

100

5 «Б»

24

3

3

17

1

25

100

5 «В»

18

1

5

12

0

33

100

Барлығы

99

28

37

33

1

65,7

99

6 «А»

30

7

22

1

0

96,6

100

6 «Ә»

30

2

9

19

0

36,6

100

6 «Б»

27

0

9

18

0

33,3

100

6 «В»

25

1

6

18

0

28

100

Барлығы

112

10

46

56

0

50,0

100

7 «А»

24

12

8

4

0

83,3

100

7 «Ә»

22

2

10

10

0

54,5

100

7 «Б»

20

3

7

10

0

50

100

7 «В»

23

1

8

13

1

39,1

96

Барлығы

89

18

33

37

1

57,3

99

8 «А»

25

8

8

9

0

64

100

8 «Ә»

31

2

12

17

0

45

100

8 «Б»

25

4

9

11

1

52

96

8 «В»

30

4

12

14

0

53

100

Барлығы

111

18

41

51

1

53,2

99

9 «А»

28

6

11

9

2

60,7

96

9 «Ә»

26

6

12

8

0

69,2

100

9 «Б»

30

5

14

10

1

63

97

9 «В»

29

6

19

4

0

86,2

100

Барлығы

113

23

56

31

3

69,9

97

10 «Б»

12

3

7

0

2

83,3

95

Барлығы

12

3

7

0

2

83,3

95

11 «Б»

28

9

9

9

1

64,2

96

Барлығы

28

9

9

9

1

64,2

96


Құқық негіздері

Сынып

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Білім сапасы(%)

Үлгерім сапасы(%)

9 «А»

28

6

17

5

0

82,1

100

9 «Ә»

26

8

12

6

0

76,9

100

9 «Б»

30

5

17

8

0

73,3

100

9 «В»

29

6

20

3

0

89,6

100

Барлығы

113

25

66

22

0

80,5

100

10 «Б»

12

3

6

1

0

75

100

Барлығы

12

3

6

1

0

75

100

11 «Б»

28

9

10

8

1

67,8

96

Барлығы

28

9

10

8

1

67,8

96


2023-2024 оқу жылының 2-тоқсанындағы үлгерім мен білім сапасының қорытындылары

Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер  

Екпінділер 

Бір  «4» бар

Үлгерушілер

Бір  «3» бар

Үлгермеушілер  

Сапалық пайызы

Үлгерім пайызы

1

2А    сыныбы

23

9

8


6


0

73,9%

100%

2

2Ә     сыныбы

26

6

11

1

9

1

0

65,3%

100%

3

2Б  сыныбы

21

10

3


8

1

0

61,9%

100%

4

2В   сыныбы

22

6

8

1

8

3

0

63,6%

100%

5

2Г  сыныбы

19

4

7


8


0

57,8%

100%


Барлығы

111

35

37


39


0

64,8%

100%

6

3  А сыныбы

28

8

9


11

1

0

60,7%

100%

7

3 Ә  сыныбы

28

8

9


11

2

0

60,7%

100%

8

3  Б сыныбы

25

8

7


10

2

0

60%

100%

9

3 В  сыныбы

26

6

9


11


0

57,6%

100%


Барлығы 

107

30

34


43


0

59,8%

100%

10

4  А сыныбы

22

6

9


7


0

68,1%

100%

11

4 Ә  сыныбы

20

6

5


9


0

55%

100%

12

4  Б сыныбы

23

8

6


9

2

0

60,8%

100%

13

4 В  сыныбы

19

6

6


7


0

63,1%

100%


Барлығы 

84

26

26


32


0

61,9%

100%


1-4   сыныптар

302

91

97


114


0

62,5%

100%

14

5 А сыныбы

31

14

13


4

3

0

87,1%

100%

15

5 Ә  сыныбы

26

7

12


7

2

0

73%

100%

16

5  Б сыныбы

24

2

2


19

2

1

16,6%

96%

17

5 В  сыныбы

18+2

1

4


13


0

27,7%

100%


Барлығы 

101

24

31


45


1

54,4%

99%

18

6  А сыныбы

30

7

17


4

1

2

80%

96%

19

6 Ә  сыныбы

30

1

8

1

21

5

0

30%

100%

20

6  Б сыныбы

27

0

4


23

2

0

14,8%

100%

21

6 В  сыныбы

25

1

4


19

1

1

20%

96%


Барлығы

112

9

33


67


3

37,5%

96%

22

7  А сыныбы

27

10

10

1

4


0

83,3%

100%

23

7 Ә  сыныбы

22

1

11


10


0

54,5%

100%

24

7  Б сыныбы

20

3

6


11

1

0

45%

100%

25

7 В  сыныбы

23

1

7


14


1

34,7%

96%


Барлығы 

89

15

34


39


1

55%

99%

26

8  А сыныбы

25

7

3


15

1

0

40%

100%

27

8 Ә  сыныбы

31

0

8


22


1

25,8%

96%

28

8  Б сыныбы

25

3

7


13


2

40%

94%

29

8 В  сыныбы

30

2

7


20

2

1

30%

96%


Барлығы  

111

12

25


70


4

33,3%

96%

30

9 А сыныбы

28

5

10


11

1

2

53,5%

93%

31

9Ә   сыныбы

26

3

12


9


2

57,6%

93%

32

9Б  сыныбы

30

2

6

1

14

1

8

26,6%

74%

33

9В  сыныбы

29

6

9


1

2

1

51,7%

97%


Барлығы

113

16

37


47


13

46,9%

89%



5-9  сыныптар

526

76

160


268


22

44,8%

96%

34

10А сыныбы

28

6

11


11


0

60,7%

100%

35

10Ә сыныбы

18

2

3


11


2

27,8%

100%

36

10Б сыныбы

12

3

3


4


2

50%

100%


Барлығы

58

11

17


26


4

48,2%

94%

37

11  А сыныбы

28

7

6


13

2

2

46,4%

93%

38

11  Ә сыныбы

26

11

5


10

2

0

61,5%

100%

39

11Б 

сыныбы

28

2

8

1

16


2

35,7%

100


Барлығы

82


20

19


39


4

47,5%

96%


10-11   сыныптар

140

31

36


65


8

47,8%

95%


Мектеп бойынша

968

198

293

6

447

40

30

50,7%

97%






















Жиыны:

  • оқу озаттары – 198 оқушы; ( 20%)
  • екпінділер – 293 оқушы;  ( 30%)
  • үлгерушілер –  447 оқушы;   (46%)
  • үлгермеушілер – 30  оқушы; (3%)
  • сапасы –  50,7%;
  • үлгерім – 97%.


Қорытынды: Мектеп бойынша үлгерімі төмен оқушылармен оқу ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, психолог біріккен деңгейде жұмыс жасауды ұйымдастыру

Ұсыныстар: 3-ке оқитын оқушылармен жұмысты күшейту, зерттеу сынып жетекшілерге жүктелсін.

Бастауыш сынып оқушыларының білім, білік және дағды сапасының жай-күйі

Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер  

Екпінділер 

Бір  «4» бар

Үлгерушілер

Бір  «3» бар

Үлгермеушілер  

Сапалық пайызы

Үлгерім пайызы

1

2-ші

111

35

37


39


0

64,8%

100%

2

3-ші

107

30

34


43


0

59,8%

100%

3

4-ші

84

26

26


32


0

61,9%

100%


Жиыны 

302

91

97


114


0

62,5%

100%


Бастауыш мектептегі үлгерім мен білім сапасының динамикасы 

(1, 2-тоқсан бөлінісінде)


Сынып  

1-тоқсандағы үлгерім пайызы

2-тоқсандағы үлгерім пайызы

Динамика

1-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

2-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

Динамика

2-ші

100%

100%

-

61,6%

64,8%

+3,2%

3-ші

100%

100%

-

56,4%

59,8%

+3,4%

4-ші

100%

100%

-

60,2%

61,9%

+1,7%

2-4 сыныптар

100%

100%

-

59,4%

62,2%

+2,8%


Орта буын оқушыларының білім, білік және дағдылар сапасының жай-күйі


Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер  

Екпінділер 

Бір  «4» бар

Үлгерушілер

Бір  «3» бар

Үлгермеушілер  

Сапалық пайызы

Үлгерім пайызы

1

5-ші

101

24

31


45


1

54,4%

99%

2

6-шы

112

9

33


67


3

37,5%

98%

3

7-ші

89

15

34


39


1

55%

99%

4

8-ші

111

12

25


70


4

33,3%

97%

5

9-шы

113

16

37


47


13

46,9%

89%


5-9 сынып 


526

76

160


268


22

44,8%

96%


Орта буындағы үлгерім мен білім сапасының динамикасы (1, 2-тоқсан бөлінісінде)

Сынып  

1-тоқсандағы үлгерім пайызы

2-тоқсандағы үлгерім пайызы

Динамика

1-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

2-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

Динамика

5-ші

99%

99%

-

53,9%

54,4%

+0,5%

6-шы

99%

98%

+1%

41,2%

37,5%

-3,7%

7-ші

97%

99%

-2%

56,2%

55%

-1,2%

8-ші

94%

97%

-3%

32,1%

33,3%

-1,2%

9-шы

97%

89%

+8%

33%

46,9%

+13,9%

5-9 сыныптар

98%

96%

+2%

42,6%

44,8%

+2,2%


Жоғары буын оқушыларының білім, білік және дағдылар сапасының жай-күйі

Сынып 

Оқушы саны

Үздіктер  

Екпінділер 

Бір  «4» бар

Үлгерушілер

Бір  «3» бар

Үлгермеушілер  

Сапалық пайызы

Үлгерім пайызы

1

10-шы

58

11

17


26


4

48,2 %


2

11-ші

82

20

19


39


4

47,5%



Жиыны 

140

31

36


65


8

47,8%


10-11 сыныптардың  үлгерім мен білім сапасының динамикасы 

(1, 2-тоқсан бөлінісінде)

Сынып  

1-тоқсандағы үлгерім пайызы

2-тоқсандағы үлгерім пайызы

Динамика

1-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

2-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

Динамика

10-шы

88%

94%

-6%

39,6%

48,2%

+8,6%

11-ші

99%

96%

+3%

46,2%

47,5%

+1,3%

10-11

94%

95%

+1%

43,4%

47,8%

+4,4%


Жалпы мектеп бойынша  үлгерім мен білім сапасының динамикасы 

(1, 2-тоқсан бөлінісінде)

Сынып  

1-тоқсандағы үлгерім пайызы

2-тоқсандағы үлгерім пайызы

Динамика

1-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

2-тоқсандағы оқу сапасының пайызы

Динамика

1-4

100%

100%

-

59,4%

62,2%

+2,8%

5-9

98%

96%

+2%

42,6%

44,8%

+2,2%

10-11

94%

95%

+1%

43,4%

47,8%

+4,4%

мектеп

98%


97%

+1%

48,0%

50,7%

+2,7%


Қорытынды. I жартыжылдықтың қорытындысы бойынша мектеп оқушыларының үлгерімінің жай-күйін талдау білім беру сапасын арттыру проблемасы білім беру ұйымы үшін өзекті болып қалатынын көрсетеді. 


Ұсыныстар

  • II жартыжылдықта мектеп мұғалімдеріне білім беру сапасын арттыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету; 
  • оқытудың жоғары сапасына қол жеткізуге бағытталған педагогикалық жүйені жетілдіру; 
  • субъект-субъектілік, жүйелік-белсенділік, жеке, сараланған тәсілдерді көздейтін тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды қолдану; 
  • жеке тұлғаның білім беру дайындығына қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды жүзеге асыру және оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу мен дамытудың өзара байланысын жүзеге асыру; 
  • оқушылардың бойында жоғары деңгейде оқуға деген оң мотивацияны дамыту, олардың оқу сапасын үнемі арттыру; 
  • оқытудың төмен нәтижелерінің себептерін анықтау және оқушылардың оқу деңгейіне әсер ететін маңызды психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау бойынша аналитикалық қызметті жүйелі түрде жүзеге асыру; 
  • дарынды балаларды анықтау және қолдау жүйесін жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру;
  • оқу жылының қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар білім алушылармен жеке жұмыс есебінен білім сапасын арттырудың қолда бар резервтерін пайдалану; 
  • педагогикалық кеңесте 2-тоқсандағы үлгерім нәтижелерін қарастыру;
  • сынып жетекшілеріне оқушылардың білімін бақылауды ұйымдастыру бойынша жұмысты күшейту, пән мұғалімдерімен тығыз жұмыс істеу;
  • ата-аналарды тоқсанның қорытындылары туралы хабардар ету; оқушылардың жетістіктері мен біліміндегі олқылықтар туралы ата-аналарды уақтылы хабардар ету;
  • сынып жетекшілеріне әрбір тоқсан аяқталғаннан кейін оқушылардың үлгеріміне алдын ала талдау жүргізу, Оқу сапасының төмендеуін және тоқсан қорытындысы бойынша бір «4» немесе бір «3» бар оқушылардың болуын болдырмау үшін ағымдағы тоқсанның қорытындысы бойынша «4» және «5» бағаларын алуға үміткер оқушылардың тізімдерін журналдарға қоса беру;
  • мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі үлгермегендердің алдын алу мақсатында әлсіз және үлгермейтін оқушылармен жұмысты ерекше бақылауға алады.


Басқару шешімдері

  • білім алушылардың оқытудың белгілі бір кезеңінде пәндер бойынша міндетті білім берудің нақты мазмұнын меңгерудегі қажетті деңгейдегі жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асыру; білім беру ұйымының мұғалімдері пайдаланатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен нысандарын түзету мақсатында жекелеген пәндер бойынша, сыныптар бойынша, мектеп бойынша оқушылардың оқуына салыстырмалы талдау жүргізу; 
  • білім беру сапасын арттыру мәселелері бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау және осы негізде оқушылардың оқу сапасын арттыру бойынша мұғалімдерге практикалық ұсыныстар әзірлеу; 
  • білім беру технологияларын игеру бойынша педагог қызметкерлердің жұмысын нақты бақылау және қадағалау; 
  • оқушылардың жалпы білім беру дағдылары мен дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялар туралы мұғалімдерді хабардар ету.


Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: